Retailerul german Lidl anunță că aduce în magazinele din România produse pentru zacuscă și murături: castraveți cornișon, pepene verde pentru murat, ardei iuți, ceapă galbenă, vinete și ardei capia roșu, de la 21 de producători români
Pentru a face proviziile de toamnă mai ușor, produsele sunt plasate la raft în saci de câte 3 sau 5 kilograme.

Oferta este dedicată sezonului de toamnă și include produse ideale pentru pregătirea murăturilor și a zacuscăi, într-un format gândit să sprijine clienții în pregătirea proviziilor pentru toamnă - iarnă.
Pentru această selecție, Lidl a colaborat cu 21 de producători locali din 12 județe.

Magazinele Lidl vor fi amplasate și în anumite blocuri și clădiri, a spus Irina Mușan, membru în Consiliul de Conducere Lidl.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa.

Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice.