Lidl deschide un restaurant pop-up La Iordache în Timișoara

Lidl deschide un restaurant pop-up La Iordache în Timișoara
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 1 sep 2016

Lidl va deschide la Timișoara, în perioada  7-11 septembrie, restaurantul pop-up La Iordache, prin care promovează produsele tradiționale românești sub marca proprie Cămara Noastră.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Potrivit datelor de pe site-ul Lidl, Timișoara este al patrulea oraș unde Lidl a deschis restaurantul pop-up, după București, Cluj și Constanța.

Accesul în restaurant se face doar pe baza rezervării, prin înscrierea pe site-ul surprize.lidl.ro/camaranoastra.

Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. În prezent, compania a ajuns la o rețea de 198 de magazine la nivel național.

Compania ocupă locul trei pe piața de retail din România, cu o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro), în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014, și un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane de uro), de 2,8 ori mai mare.

Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail cu afaceri de 2 miliarde euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
restaurant
constanța