Retailerul german cu discount Lidl a angajat modelul și designerul Heidi Klum să creeze o nouă colecție vestimentară, în cadrul strategiei de extindere a ofertei de produse nealimentare, transmite Bloomberg.
Colecția, descrisă de Lidl drept una premium, va fi comercializată mai târziu în acest an în magazinele din Europa și Statele Unite, se arată într-un comunicat publicat marți de companie.
Colaborarea cu Heidi Klum marchează o extindere a eforturilor Lidl de atragere a unor clienți mai avuți, în cadrul cărora a început să comercializeze și produse fine, precum homarii și macaroon, scrie News.ro.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Strategia Lidl ar putea fi o posibilă provocare pentru retailerii de modă consacrați din Europa, care au deja probleme în atragerea cumpărătorilor în magazine, în condițiile în care consumatorii cheltuiesc mai mult pentru activități de recreere.
Lidl va continua să vândă alte colecții entry-level, pe tot parcursul anului, după principiul epuizării stocurilor acestora.
Retailerul german intenționează să deschidă în această lună primele 20 de magazine în Statele Unite, urmând să ajungă până la 100 de unități pe coasta de est, până în vara lui 2018.