Liviu Guțuțui, VINIMONDO: Cu World of Wines, venim în întâmpinarea așteptărilor tot mai ridicate ale consumatorilor cu o comunicare directă între aceștia și producător

Liviu Guțuțui, VINIMONDO: Cu World of Wines, venim în întâmpinarea așteptărilor tot mai ridicate ale consumatorilor cu o comunicare directă între aceștia și producător
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 23 mai 2024

VINIMONDO, importatorul numărul unu de vinuri premium și super premium destinate segmentului HoReCa din România, promite la cea de-a doua ediție a evenimentului World of Wines (WOW) by VINIMONDO, care va avea loc pe 30 mai, la Palatul Bragadiru, o experiență gustativă de excepție, cu peste 300 de vinuri atent selectate și 10 masterclassuri de specialitate, facilitând comunicarea directă între consumatori, producători și HoReCa.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics

“Venim în întâmpinarea așteptărilor tot mai ridicate ale consumatorilor cu o comunicare directă între aceștia și producător, cu obiectivul creșterii consumului per capita”, a declarat Liviu Guțuțui, General Manager & Owner VINIMONDO, cu referire la impactul WOW asupra pieței de vinuri din România.

Evenimentul, aflat la cea de-a doua ediție, are ca principal obiectiv consolidarea vizibilității și notorietății brandurilor din portofoliul companiei.

La WOW vor fi prezentate 300 de vinuri, selecționate ținând cont atât de importanța lor în portofoliul VINIMONDO cât și de disponibilitatea producătorilor de a susține brandurile pe piața locală, precum și 10 sesiuni de masterclass, dedicate profesioniștilor din HoReCa și publicului larg. Biletele se găsesc în format electronic pe www.iabilet.ro și în rețeaua fizică iabilet.ro.

Guțuțui spune că, în cei 15 ani de existență a VINIMONDO, a crescut consumul per capita pe segmentul de vinuri super-premium, iar consumatorul a devenit educat și rafinat, cu așteptări mult mai înalte, atât în ceea ce privește calitatea produsului cât și în ceea ce privește serviciile asociate acestuia.

În ceea ce privește tendințele de consum, proprietarul importatorului de vinuri remarcă o creștere a consumului de șampanie,  Cava și vin alb (Traminer, Pinot Grigio, Sauvignon Blanc și Chabils) și, în general, a tuturor vinurilor din Bourgogne.

Bazându-se pe evoluția din primul trimestru, datele bugetate și condițiile pieței, el estimează o creștere a afacerilor VINIMONDO, în 2024, de 15% față de anul trecut, la un volum de vânzări de peste 240.000 de sticle, respectiv o ușoară scădere a ratei de profit, urmare a investițiilor.

Principalul obiectiv de business al anului pentru VINIMONDO este creșterea numărului de clienți, iar principala provocare consolidarea la nivel național a produselor și serviciilor furnizate de companie, potrivit lui Liviu Guțuțui.

Pe termen mediu, compania și-a propus în primul rând consolidarea portofoliului și extinderea numărului de puncte de vânzare.

Înființată în 2009, VINIMONDO este o companie cu capital 100% românesc, specializată în importul și distribuția de vinuri premium și super premium destinate segmentului HoReCa din România. Portofoliul companiei include peste 650 de etichete de vin, provenind cele mai importante zone viticole ale lumii. De-a lungul timpului, compania a devenit și importatorul oficial al mărcii producătoare de pahare de vin RIEDEL - The Wine Glass Company din Austria, lider mondial în industrie.

VINIMONDO oferă acoperire națională, derulată prin echipa de vânzări și parteneriate cu cei mai importanți distribuitori specializați din România, dar și cu restaurante, wine baruri și magazine de specialitate. Vinurile companiei sunt disponibile în peste 500 de locații.

Pentru WOW, biletele pentru se găsesc în format electronic pe www.iabilet.ro și în rețeaua fizică iabilet.ro: Magazinele Flanco, Diverta, Cărturești, Hard Rock Cafe, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Expirat Halele Carol (în intervalul orar: 18:00-22:00), Berăria H, Metrou Unirii 1 lângă casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX - Telekom, Agențiile Perfect Tour, Magazinele Uman, sediul librăriei Libmag (Bulevardul I.C. Brătianu nr. 6, Sector 3), Casa de balet și pe terminalele Selfpay din toată țara.

viewscnt
Afla mai multe despre
wow vinuri