LVMH anunță o creștere puternică de profit, datorită Asiei și Europei

LVMH anunță o creștere puternică de profit, datorită Asiei și Europei
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 iul 2023
Gigantul din industria luxului LVMH, cel mai important grup de lux din lume, anunță că profitul său net a crescut cu 30%, până la 8,48 miliarde de euro (9,34 miliarde de dolari), datorită creșterii puternice din Asia și Europa.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Vânzările grupului, ale cărui mărci includ Louis Vuitton, Dior și Tiffany, au crescut cu 15% în perioada ianuarie - iunie 2023, comparativ cu anul trecut, ajungând la 42,2 miliarde de euro.

TikTok va lansa o platformă de e-commerce pentru a vinde produse Made in China CITEȘTE ȘI TikTok va lansa o platformă de e-commerce pentru a vinde produse Made in China

Toate liniile de afaceri au înregistrat vânzări în creștere, cu excepția vinurilor și băuturilor spirtoase, care au scăzut cu patru procente.

„LVMH a obținut rezultate remarcabile într-o perioadă de șase luni de incertitudine economică și geopolitică continuă”, a declarat directorul executiv, Bernard Arnault.

Grupul este încrezător și optimist cu privire la a doua jumătate a acestui an.

Temperaturile ridicate au dublat în România vânzările de aparate de aer condiționat CITEȘTE ȘI Temperaturile ridicate au dublat în România vânzările de aparate de aer condiționat

Comerțul selectiv cu amănuntul, care include magazinele de parfumerie Sephora, a înregistrat o creștere a veniturilor cu un sfert, până la 8,4 miliarde de euro.

Vânzările din Asia au crescut cu 23% în prima jumătate a anului, comparativ cu o creștere de doar trei procente în Statele Unite, unde au scăzut de fapt cu un procent din aprilie până în iunie.

Regiunea Asia, excluzând Japonia, reprezintă o treime din vânzările LVMH.

Statele Unite ale Americii reprezintă 24% din piața grupului, iar Europa, 23%.

În primăvară, LVMH a devenit prima companie europeană care a depășit valoarea de piață de 500 de miliarde de dolari.
 
Această realizare a venit la mai puțin de două săptămâni după ce LVMH a intrat în rândul celor mai mari 10 companii din lume, datorită unei creșteri a vânzărilor din primul trimestru. Ulterior, rivalul Hermes International a publicat propriile sale cifre solide, consolidând opinia că redeschiderea Chinei alimentează creșterea în întreaga industrie a luxului.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
lvmh
actiuni lvmh
china