Managerii Jerry`s Pizza și KFC: Cine vrea să intre pe piață ar trebui să apeleze la un agregator de comenzi food-delivery. Cu un risc: le furnizăm datele clienților noștri pe care ei le păstrează!

Managerii Jerry`s Pizza și KFC: Cine vrea să intre pe piață ar trebui să apeleze la un agregator de comenzi food-delivery. Cu un risc: le furnizăm datele clienților noștri pe care ei le păstrează!
scris 12 apr 2018

Piața de livrare a mâncărurilor la domiciliu va crește în continuare și va fi împărțită între firmele care livrează și restaurante, iar antreprenorii care vor să intre pe această piață ar trebui să apeleze la un agregator de comenzi food-delivery, a spus Gerard Dauteuil, general manager Jerry`s Pizza, într-o conferință de specialitate.

„Dacă aș fi nou pe piață și aș deschide un restaurant, aș alege toți agregatorii pentru că eu sunt la început, nu am bani de tehnologizare. Agregatorii mereu vor fi cu un pas înaintea ta pentru că reprezintă tehnologia”, a adăugat Dauteuil, specificând că, în momentul în care vor alege un agregator, jucătorii noi pe piață ar trebui să conștientizeze că nu vor fi clienții lor, ci ai agregatorului.

De aceeași părere este și Călin Ionescu, COO KFC, Pizza Hut, Hard Rock, care susține că o persoană care deține un restaurant poate să colaboreze cu o firmă de livrare.

„Nu trebuie să lucrezi cu un singur agregator, nu trebuie să fii captiv, poți să ai propriul sistem de livrare și să lucrezi și cu alții”, a mai adăugat acesta.

EXCLUSIV Industria locală de turism discută cu Finanțele reintroducerea unei reglementări a bacșișului în hoteluri și restaurante CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Industria locală de turism discută cu Finanțele reintroducerea unei reglementări a bacșișului în hoteluri și restaurante

Agregatorii au rolul lor în această piață și aduc un plus restaurantelor, dar, cu toate acestea, segmentul de livrare la domiciliu ridică anumite probleme, susține Dauteuil.

„Ce se întâmplă când seara oamenii au ajuns acasă și sună pentru a comanda mâncare, iar, în același timp, unitatea este plină pentru că alți oameni au decis să se deplaseze până acolo? Pe cine servești prima dată, pe cei care au sunat de acasă sau pe cei care au făcut un efort să ajungă la restaurant?”, a mai spus Dauteuil.

O altă problemă pe care o generează alegerea unui agregator este reprezentată de înregistrarea datelor.

„Când acceptăm să intrăm în joc și să lucrăm cu un agregator, le furnizăm lor datele clienților noștri pe care ei le păstrează”, a specificat Dauteuil.

De altfel, Călin Ionescu, COO KFC, susține că proprietarii de restaurante rămân responsabili de datele clienților, trebuie să verifice dacă un agregator este vulnerabil și să-l supună unor teste de risc.

Cu toate acestea, el este de părere că serviciul de livrare la domiciliu reprezintă o nouă experiență pentru oameni.

„Oamenii gătesc la fel de mult, ies la fel de mult în oraș, dar au găsit o noua experiență care le completează pe celelalte. Va fi parte din viața noastră de acum încolo”, a adăugat Ionescu, specificând că în acest domeniu sunt importante respectarea timpului de livrare promis, calitatea mâncărurilor și calitatea servirii.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
livrare la domiciliu
pizza hut
uber eats
tehnologie