McDonald’s anunță vânzări în creștere, dar avertizează că americanii cu venituri mici vor cheltui mai puțin în 2026

McDonald’s a raportat o creștere a vânzărilor și rezultate solide în restaurantele din SUA, însă profitul trimestrial ajustat a fost ușor sub așteptările Wall Street, pe fondul presiunilor persistente asupra consumatorilor cu venituri reduse, transmite CNBC.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
McDonald’s anunță vânzări în creștere, dar avertizează că americanii cu venituri mici vor cheltui mai puțin în 2026

Directorul general Chris Kempczinski a declarat că rezultatele din trimestrul al treilea ”demonstrează capacitatea companiei de a menține o creștere sustenabilă chiar și într-un context economic dificil”.

Pentru al doilea an consecutiv, McDonald’s observă o polarizare accentuată între clienți, scrie News.ro

DECIZIE Shein - interzis în Franța după un scandal CITEȘTE ȘI DECIZIE Shein - interzis în Franța după un scandal

”Traficul din restaurantele de tip fast-food provenit de la consumatorii cu venituri mici a scăzut cu aproape două cifre procentuale, o tendință care persistă de aproape doi ani. În schimb, traficul din partea clienților cu venituri ridicate este în creștere cu ritmuri similare”, a spus Kempczinski.

El a avertizat că presiunile asupra bugetelor gospodăriilor vor continua până în 2026. În ciuda acestui context, acțiunile McDonald’s s-au apreciat cu peste 3% în tranzacțiile de dimineață.

Compania a raportat un profit net de 2,28 miliarde dolari (3,18 dolari/acțiune), ușor peste nivelul de 2,26 miliarde din perioada similară a anului trecut. Veniturile au crescut cu 3%, la 7,08 miliarde dolari, ușor sub estimarea de 7,1 miliarde. Profitul ajustat pe acțiune a fost de 3,22 dolari, comparativ cu prognoza de 3,33 dolari.

Vânzările comparabile la nivel global au avansat cu 3,6%, iar în SUA cu 2,4%, depășind estimările analiștilor.

McDonald’s a explicat creșterea prin majorarea valorii bonului mediu, clienții cheltuie mai mult per comandă, în pofida competiției acerbe dintre lanțurile de fast-food pe zona de oferte.

Pentru a atrage consumatorii sensibili la preț, compania a readus pe piață celebrul ”Snack Wrap” după nouă ani de absență, la un preț de 2,99 dolari. Lansarea s-a dovedit un succes, aproape unul din cinci clienți cumpărând produsul în primele patru săptămâni. Totodată, McDonald’s a relansat în septembrie meniurile ”Extra Value Meals”, populare înainte de pandemie.

ULTIMA ORĂ Tăieri de posturi la OMV Petrom. CEO-ul confirmă cifra Profit.ro privind concedierile CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Tăieri de posturi la OMV Petrom. CEO-ul confirmă cifra Profit.ro privind concedierile

”Există uneori ideea că valoarea contează doar pentru cei cu venituri mici, dar toți consumatorii caută să simtă că primesc ceva corect pentru banii lor”, a spus Kempczinski.

Pe piețele internaționale, compania a înregistrat o evoluție și mai bună: vânzările comparabile au crescut cu 4,3% în Australia, Canada și alte piețe mature, iar în Japonia, în segmentul francizelor, avansul a fost de 4,7%.

Pentru trimestrul al patrulea, McDonald’s anticipează o creștere mai puternică a vânzărilor din SUA, impulsionată de campania Monopoly și ofertele de valoare. Totuși, în piețele internaționale, ritmul ar putea încetini, din cauza comparației cu rezultatele solide de anul trecut.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0851 -0.0014-0.03 %
1 USD4.4290 +0.0083+0.19 %
1 GBP5.7690 -0.0121-0.21 %
1 CHF5.4608 -0.0077-0.14 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite