Pe fondul vânzărilor în coronavirus, evoMAG crește cu 40% capacitatea depozitului. Industria de eCommerce a crescut cu 25% de la începutul anului

Pe fondul vânzărilor în coronavirus, evoMAG crește cu 40% capacitatea depozitului. Industria de eCommerce a crescut cu 25% de la începutul anului
scris 11 mai 2020

Retailerul online evoMAG crește cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. Decizia de extindere a capacității depozitului a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni.

„Situația actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie și că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înțelegem mai bine comportamentul și nevoile clienților. Suntem în același domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienții pot adăuga produse în coș. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operațională, înțelegerea clientului, nevoile acestora, modalitățile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales în condițiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Promisiune - Proprietarii restaurantelor și cafenelelor nu iau în calcul creșterea prețurilor din momentul deschiderii CITEȘTE ȘI Promisiune - Proprietarii restaurantelor și cafenelelor nu iau în calcul creșterea prețurilor din momentul deschiderii

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și al schimbării comportamentului de consum al clienților.

„Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparținut clienților noi, aflați astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienților persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 - 40%, ajungând la 1,5%. Clienții au făcut mai multe plăți online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în general, clienții cu căutat furnizori cu experiență, cu branduri puternice în piață și au ales jucătorii mai cunoscuți.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
depozit