Philip Morris România a lansat ”Unsmoke Romania”, prima campanie împotriva fumatului demarată în România de o companie din industria tutunului

Philip Morris România a lansat ”Unsmoke Romania”, prima campanie împotriva fumatului demarată în România de o companie din industria tutunului
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 nov 2019

Producătorul de tutun Philip Morris România a dat startul luna aceasta campaniei Unsmoke Romania și platformei unsmoke.ro, un îndemn adresat fumătorilor, nefumătorilor, autorităților, presei și tuturor celor care vor să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

”Unsmoke Romania este prima campanie împotriva fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului. Mesajul campaniei este unul cât se poate de simplu: Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te lași, fă o schimbare”, a informat miercuri compania.

Este un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor și nefumătorilor cu scopul de a porni un dialog autentic despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor și ale celor dragi, potrivit companiei.

”La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim țigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători față de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie ca și celelalte părți, precum autoritățile de sănătate publică și guvernele, să aibă aceeași direcție ca și noi”, a declarat Branislav Bibic, managing director al Philip Morris România.

Unsmoke Romania face parte din campania globală Unsmoke Your World desfășurată de Philip Morris în mai multe țări.

„Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opțiune pentru fumători este să renunțe complet la fumat, dar celor care nu renunță vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare”, spune Dragoș Bucurenci, director de comunicare la Philip Morris România.

În prezent sunt aproximativ 1,1 miliarde de fumători la nivel global. În ciuda eforturilor semnificative ale guvernelor de reducere a ratei fumatului, estimările oficiale ale Organizației Mondiale a Sănătății arată că în 2025 numărul fumătorilor va fi în continuare de peste 1 miliard. Cea mai bună alegere pentru toți fumătorii ar fi să renunțe complet la fumat. Cei care nu renunță trebuie să știe că există alternative care pot prezenta mai puține riscuri decât continuarea fumatului.

”În ultimii ani au fost făcute progrese remarcabile susținute de cercetare științifică, tehnologie și inovație pentru a oferi alternative mai bune celor care altfel ar continua să fumeze. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei”, spun reprezentanții companiei.

În România, dar și la nivel global, campania Unsmoke include metode de comunicare online și offline, iar pe platforma unsmoke.ro, vizitatorii pot găsi sfaturi pentru a renunța la fumat și informații despre alternativele existente.

viewscnt
Afla mai multe despre
tigari