Piața de electro IT continuă să crească în România. Schimbări în comportamentul de consum

Piața de electro IT continuă să crească în România. Schimbări în comportamentul de consum
scris 14 apr 2021

Sectorul IT din România crescut, în primele două luni ale anului, cu 73% față de aceeași perioadă din 2020, în timp ce segmentul echipamentelor de birou a înregistrat un salt de 55,8%, arată un studiu GfK Pulse România.

În 2020, vânzările din piața românească de bunuri de folosință îndelungată au crescut cu 12,5%, raportat la 2019. Începutul lui 2021 vine cu o creștere de 25,9% înregistrată în ianuarie - februarie, față de aceeași perioadă din anul precedent.

Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri

"Sectoarele care au înregistrat cele mai mari creșteri ale vânzărilor în anul 2020 au fost IT și Office Equipment. Sectorul IT a avut o creștere a vânzărilor în România, conform GfK Market Intelligence, de 63,1% în anul 2020 față de 2019. În sectorul Echipamente de Birou valoarea vânzărilor a crescut cu 51,3% în aceeași perioadă. Iar aceste creșteri au continuat și în primele luni ale anului 2021", a declarat Iuliana Coman, Client Solution Specialist, Market Intelligence, GfK România.

Restricțiile de deplasare, care au dus la creșterea numărului de persoane care au lucrat de acasă, alături de închiderea școlilor și mutarea cursurilor online, au generat creșteri substanțiale ale vânzărilor pe cele două sectoare, evoluție care continuă și in anul 2021.

EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București

Sectorul IT a crescut în România în primele două luni ale anului 2021 cu 73% față de aceeași perioada a anul 2020, iar în sectorul Echipamente de Birou valoarea vânzărilor a crescut în ianuarie – februarie 2021 cu 55.8% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Modificările din comportamentul consumatorilor generate de restricțiile de deplasare din perioada de criză au dus la dublarea vânzărilor din categoria Media Tablets (Tablete) atât pe parcursul anului trecut, cât și în primele două luni ale anului curent.

Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I) CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)

De asemenea, camerele video și mouse-urile au înregistrat creșteri de peste 70% în anul 2020 față de anul 2019, precum și în primele două luni din 2021 față de aceeași perioada a anului 2020.

Categoria computere portabile a crecut cu peste 50% în anul 2020, creștere care continuă sa fie prezentă și în primele luni ale anului 2021.

viewscnt
Afla mai multe despre
gfk pulse românia
electro it