Retailerul Cora lansează o aplicație mobilă pentru clienți

Retailerul Cora lansează o aplicație mobilă pentru clienți
scris 12 oct 2018

Retailerul Cora, din grupul Louis Delhaize, lansează în România o aplicație pentru cumpărături în magazin, prin care clienții să își gestioneze lista de cumpărături, să poată vizualiza un total estimativ, știind din timp cât au de plătit la casă, și să își poată crea liste de produse favorite.

O altă funcționalitate este scanarea produselor la raft pentru verificarea prețului acestora.

Sphera Franchise Group deschide un nou restaurant KFC, în Veneția CITEȘTE ȘI Sphera Franchise Group deschide un nou restaurant KFC, în Veneția

Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziție funcția de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

Cora a raportat un profit net de 3,74 milioane lei pentru 2017, după 4 ani consecutivi în care a cumulat pierderi totale de peste 85 milioane lei. Compania a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,77 miliarde lei, în ușoară creștere față de 2016, de la 1,74 miliarde lei.

Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003 și operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. Compania operează și magazinul virtual cora.ro, prin care clienții din București, Constanța și Cluj-Napoca pot achiziționa produse online, cu livrare la domiciliu.

Compania belgiană Mitiska, printre cei mai activi investitori de proiecte de retail din România, a strâns 40 milioane euro din obligațiuni emise prin intermediul fondului First Retail International CITEȘTE ȘI Compania belgiană Mitiska, printre cei mai activi investitori de proiecte de retail din România, a strâns 40 milioane euro din obligațiuni emise prin intermediul fondului First Retail International

Retailerul a lansat în 2013 serviciul coraDrive, mai exact primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină, prin care clienții consultă oferta de produse online, își trimit lista de cumpărături, iar când ajung la hipermarket, produsele le sunt încărcate în mașină sau livrate acasă. inițial, clienții care cumpărau produsele online, prin intermediul coradrive.ro, erau obligați să le ridice din magazin, dar, din decembrie 2014, retailerul a lansat și opțiunea de comandă online cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT România. Comanda minimă este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei.

Acum, peste 60% din comenzile de pe platforma e-commerce sunt cu livrare la domiciliu, iar obiectvul retailerului este extinderea cât mai rapidă a serviciului la nivelul întregii țări. Mai mult, retailerul analizează oportunitatea ca, pe termen lung, să ofere livrare la domiciliu și în orașe unde nu există magazine fizice Cora.

Comenzile online sunt disponibile însă la Cora doar pentru București, Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca și Bacău.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
cora
aplicatie
romania hypermarche
louis delhaize