Retailerul de parfumuri Douglas pregătește o restructurare a datoriilor în 2021

Retailerul de parfumuri Douglas pregătește o restructurare a datoriilor în 2021
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 dec 2020

Retailerul german de parfumuri Douglas se pregătește de o restructurare financiară în 2021, în condițiile în care pandemia de COVID-19 i-a afectat afacerile iar datoriile sale se apropie de maturitate, informează Reuters citând surse din apropierea acestui dosar.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

După ce sezonul de Crăciun se va termina, compania va demara discuțiile cu creditorii cu privire la o serie de opțiuni printre care o refinanțare, un acord de modificare și prelungire a maturităților și un schimb de tip datorii pentru acțiuni, au precizat sursele.

Împrumuturile și obligațiunile Douglas ajung la maturitate începând din luna februarie 2022. În total, datoria netă a companiei se situa la 2,1 miliarde de euro începând din luna iunie 2020, scrie Agerpres.

Google Maps are propriul newsfeed CITEȘTE ȘI Google Maps are propriul newsfeed

Proprietarul companiei, fondul de private equity CVC, este dispus să injecteze capital suplimentar, dacă va fi nevoie, pentru a-și proteja investiția, susțin sursele, care adaugă că banca Lazard va fi consilier pentru restructurare.

La începutul acestui an, CVC a demarat pregătirile pentru o ofertă publică inițială sau vânzare a Douglas însă pandemia a pus capăt acestor planuri pe măsură ce vânzările s-au prăbușit în timpul carantinei iar discuțiile pentru o salvare de către stat au stagnat în luna mai.

În ultimii ani, Douglas și-a extins afacerile online în speranța că acest segment de activitate va putea contracara un declin cu 48% al vânzărilor la cele aproximativ 2.400 de magazine din Europa. Scăderea vânzărilor în magazine a făcut ca Douglas să înregistreze pierderi operaționale de șapte milioane de euro în trimestrul al doilea al acestui an. În schimb, în trimestrul al treilea vânzările online au crescut cu 70% în ritm anual până la 225 milioane de euro, echivalentul a 40% din veniturile totale ale companiei. 

viewscnt
Afla mai multe despre
douglas
parfumuri