Retailerul olandez Used Products, având motto-ul ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”, lansează un nou magazin în România

Retailerul olandez Used Products, având motto-ul ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”, lansează un nou magazin în România
scris 11 aug 2021

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi și pre-utilizate, va deschide al doilea magazin în franciză, la Timișoara, în urma unei investiții de circa 50.000 de euro. Evenimentul este programat pentru începutul lunii octombrie, la momentul de față spațiul fiind în curs de amenajare. 

Filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei în 2020, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, în ciuda faptului că pandemia a avut un impact negativ asupra evoluției multor companii.

Vinurile chinezești atacă piața occidentală. Una dintre cele mai sărace regiuni ale Chinei, cât un sfert din România, avansează puternic CITEȘTE ȘI Vinurile chinezești atacă piața occidentală. Una dintre cele mai sărace regiuni ale Chinei, cât un sfert din România, avansează puternic

Profit.ro a anunțat în toamna anului 2017 că rețeaua olandeză de magazine Used Products, lansată în urmă cu circa 20 de ani în Alkmaar și specializată în cumpărarea și vânzarea de produse second-hand, vrea să intre în România prin vânzarea de franciză.

Conceptul de business al companiei este caracterizat prin motto-ul: ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”. Cu alte cuvinte, un client poate cumpăra un produs pre-folosit, testat și verificat în amănunt, care este la un preț mult mai avantajos față de prețul aceluiași produs nou.

Ca parte a strategiei de dezvoltare pe termen mediu și lung, retailerul olandez - care are în jur de 60 de magazine în cinci țări (Olanda, Belgia, Spania, România și Germania) - plănuiește să se extindă pe piața românească în sistem de franciză, prin diverse parteneriate în orașe mari precum București, Timișoara, Constanța, Iași, Sibiu, Oradea, Arad.

Compania Used Products a fost fondată în anul 1997 în orașul Alkmaar din Olanda. Expansiunea la nivel internațional a avut în prim-plan francizarea, iar în rețeaua de magazine a retailerului sunt comercializate atât produse noi, cât și produse pre-folosite. Clienții companiei pot cumpăra, vinde și face schimburi de produse - de la telefoane și laptopuri, până la ceasuri, biciclete și jocuri&console, atât online, cât și offline, în magazinele fizice.

viewscnt
Afla mai multe despre
used products
magazin