Strategie: Brico Depôt deschide în România spații experimentale de tip pop-up store. În primăvară, Kingfisher i-a majorat puternic capitalul și a asigurat colaborarea cu Praktiker

Strategie: Brico Depôt deschide în România spații experimentale de tip pop-up store. În primăvară, Kingfisher i-a majorat puternic capitalul și a asigurat colaborarea cu Praktiker
scris 6 iul 2018

Retailerul Brico Depôt România, controlat de grupul britanic Kingfisher, unul dintre liderii pieței de bricolaj și amenajări interioare din Europa, aplică o nouă strategie de a atrage clienți și deschide spații experimentale de tip pop-up store în 3 orașe, București, Constanța și Oradea, în care va prezenta diferite produse proprii. În primăvară, Profit.ro a anunțat că grupul britanic a majorat substanțial capitalul Brico Depôt, cu peste 150 de milioane de lei, și a asigurat colaborarea dintre Brico și Praktiker România, liderul local în clasamentul celor mai mari companii din comerțul cu mobilă, după cifra de afaceri, pe care l-a preluat în vara anului trecut, sub forma unui contract de vânzare-cumpărare de produse.

Conceptul acestor spații presupune deschiderea pe termen scurt, între 3 zile și 3 luni, a unor magazine de prezentare în zone cu trafic comercial intens.

De ce este importantCu 15 unități și aproximativ 900 de angajați, Brico Dépôt se luptă pe piața locală cu retaileri precum Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin sau Mr Bricolage.

Mai este interesant: Kingfisher este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.200 de magazine în 10 țări din Europa, având ca principale branduri de retail B&Q, Castorama, Brico Depot și Screwfix, 77. 000 de angajați și aproape 6 milioane de clienți săptămânal.

În vară, Kingfisher a cumpărat 100% din acțiunile Praktiker România. 

Acțiunile au fost achiziționate de la familia Susli. 

Omer Susli

Omer Susli

În 2014, grupul german Praktiker vânduse operațiunile din România omului de afaceri turc Omer Susli, cu afaceri în domeniul construcțiilor. El a fost președinte al Asociației Oamenilor de Afaceri Turci din România (TIAD).

VIDEO După o tatonare a pieței de 10 ani, retailerul austriac XXXLutz, având ca simbol un scaun gigantic, intră în România pentru a concura Ikea CITEȘTE ȘI VIDEO După o tatonare a pieței de 10 ani, retailerul austriac XXXLutz, având ca simbol un scaun gigantic, intră în România pentru a concura Ikea

Rețeaua de bricolaj Praktiker România, care se ocupă și de comercializarea mobilei, a înregistrat în 2016 afaceri de 627 milioane lei (139,5 milioane euro), în creștere cu 3,3% față de anul anterior.

Praktiker România a înregistrat însă pierderi de 2,5 milioane euro, la fel ca și în 2015, după ce în 2014 a raportat un profit de peste 20,4 milioane euro.

Strategie: Brico Depôt deschide în România spații experimentale de tip pop-up store. În primăvară, Kingfisher i-a majorat puternic capitalul și a asigurat colaborarea cu Praktiker

Praktiker a anunțat în urmă cu un an că, până la finalul anului 2017, intenționează să ajungă la 20 de magazine modernizate și redeschise, din cele 27 existente la nivel național.

FOTO Tarom lansează o ofertă controversată, care generează proteste. Persoane acuză operatorul de gândire învechită și sexism CITEȘTE ȘI FOTO Tarom lansează o ofertă controversată, care generează proteste. Persoane acuză operatorul de gândire învechită și sexism

Praktiker are circa 1.700 de angajați.

În aprilie 2013, grupul britanic Kingfisher a cumpărat cele 15 magazine operate de Bricostore România, de la Grup Bresson, pentru 63 de milioane de lire sterline (75 de milioane de euro).

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
praktiker