STUDIU 90% dintre români vizitează magazine online de fashion, 34% intră pentru a compara prețurile cu magazinele offline

90% dintre consumatorii din România au vizitat cel puțin un magazin online de fashion în ultimele 6 luni, iar 65% au și cumpărat cel puțin o dată din magazinele vizitate. Magazinele online sunt accesate pentru motive foarte diferite, nu numai pentru cumpărături, fiind utilizate ca surse de informare în 70% din cazuri, surse de inspirație (40%), dar și pentru a compara prețuri și a găsi produse pe care apoi le cumpără offline (34%).
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
STUDIU 90% dintre români vizitează magazine online de fashion, 34% intră pentru a compara prețurile cu magazinele offline

90% dintre consumatorii din România au vizitat cel puțin un magazin online de fashion în ultimele 6 luni, iar 65% au și cumpărat cel puțin o dată din magazinele vizitate. Magazinele online sunt accesate pentru motive foarte diferite, nu numai pentru cumpărături, fiind utilizate ca surse de informare în 70% din cazuri, surse de inspirație (40%), dar și pentru a compara prețuri și a găsi produse pe care apoi le cumpără offline (34%).

”Dorința de a vedea și testa produsele și temerea că mărimile nu vor fi cele potrivite sunt principalii factori care îi determină pe consumatori să nu cumpere online”, a declarat Corina Cimpoca, fondator MKOR Consulting, agenție de cercetare de piață. De altfel, nepotrivirea mărimilor produselor este și principala cauză a returnării acestora (78% dintre retururi).  48% dintre cei care au achiziționat articole vestimentare online în ultima jumătate de an au returnat produsele cel puțin o dată.

STUDIU Peste 70% dintre românii din mediul urban au în plan să facă achiziții de Black Friday CITEȘTE ȘI STUDIU Peste 70% dintre românii din mediul urban au în plan să facă achiziții de Black Friday

Studiul mai arată că magazinele online se află pe locul al doilea, după mall-uri, ca destinație preferată pentru cumpărăturile de fashion: 54% dintre români obișnuiesc să își cumpere îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile din mediul online. În general, consumatorii cumpără de câteva ori pe lună (34% dintre ei). Comparativ, în online, ei cumpără doar o dată la câteva luni (31% dintre respondenți). Sumele cheltuite pentru înnoirea garderobei se situează între 101-300 lei pentru mai mult de jumătate dintre români, atât în mediul online cât și în offline.

Promovarea în online atrage un număr mare de cumpărători potențiali. 45% dintre cei care au accesat magazine electronice de fashion au fost atrași de reclame pe Facebook, alți 34% au răspuns la un banner online, iar 30% au accesat o reclamă primită pe email.

Două treimi dintre consumatori utilizează telefonul mobil în magazin, pentru a-i ajuta la cumpărături. Aplicațiile mobile sunt cele mai accesate, în acest sens: 57% folosesc aplicațiile mobile pentru a beneficia de oferte speciale.

Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 1.060 de respondenți, în octombrie 2017.  

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0953 -0.0010-0.02 %
1 USD4.3848 -0.0050-0.11 %
1 GBP5.8664 -0.0178-0.30 %
1 CHF5.4723 -0.0082-0.15 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite