TEDi, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Germania, care vinde la 1 euro, se extinde cu noi magazine în România, inclusiv primul din București

TEDi, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Germania, care vinde la 1 euro, se extinde cu noi magazine în România, inclusiv primul din București
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 6 iul 2022

Retailerul german TEDi, specializat în vânzarea de produse nonalimentare la prețul de 1 euro, a planificat pentru perioada următoare deschiderea a trei magazine în România, la București, Turda și Moșnița, lângă Timișoara.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a intrat în acest an pe piața românească și are acum unități la Baia Mare, Pașcani și Timișoara.

“Vom continua să ne urmărim obiectivele de extindere așa cum era planificat. Următoarele deschideri, pentru București, Moșnița și Turda, sunt deja planificate”, a comunicat compania, pentru Profit.ro.

Planurile privind intrarea companiei în România au fost anunțate în premieră de Profit.ro la începutul anului 2021. În decembrie, TEDi a confirmat operațiunea pentru Profit.ro și a prezentat detalii privind planurile de dezvoltare.

FOTO Brandul de fashion Orsay, aruncat în insolvență de COVID și vândut către un fond american de restucturare, lasă România pe mâna e-shop-ului About You CITEȘTE ȘI FOTO Brandul de fashion Orsay, aruncat în insolvență de COVID și vândut către un fond american de restucturare, lasă România pe mâna e-shop-ului About You

TEDi are 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia.

În ultimii ani, retailerul, cunoscut pentru vânzarea de produse la prețul de 1 euro, a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și Cehia.

viewscnt
Afla mai multe despre
tedi
magazine