Topul celor mai valoroase branduri de lux din lume în 2016. Louis Vuitton este estimat la aproape 30 miliarde dolari

Topul celor mai valoroase branduri de lux din lume în 2016. Louis Vuitton este estimat la aproape 30 miliarde dolari
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 4 apr 2017

Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pe piața bunurilor de lux, cu o valoare a  mărcii estimată la 28,5 miliarde de dolari în 2016, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare și evaluare Millward Brown și Statista.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Casa de modă Louis Vuitton, celebră în special pentru genți, domină clasamentul brandurilor de lux de mai mulți ani.

Pe locul doi se află Hermes, cu o valoare a brandului de 19,8 milairde de dolari, urmată de Gucci, marcă estimată la 12,6 miliarde de dolari.

Topul celor mai valoroase branduri de lux din lume în 2016. Louis Vuitton este estimat la aproape 30 miliarde dolari

La începutul anului, Louis Vuitton, a anunțat că a încetat orice colaborare comercială cu fermele de crocodili din Vietnam, despre care PETA, o cunoscută organizație pentru drepturile animalelor, a afirmat că aplică tratamente abuzive animalelor sale, ale căror piei sunt utilizate în producția de genți, poșete și alte accesorii din industria modei.

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton – compania care administrează, printe altele, mărcile Louis Vuitton, ceasurile TAG Heuer și șampania Dom Perignon – a avut venit, în 2016, venituri de 37,6 miliarde de euro,  cu 5% mai mari decât în anul precedent. Profitul grupul francez, care are în portofoliu circa 70 de mărci, a însumat 7 miliarde de euro, în creștere cu 6% față de 2015.

Totuși,  Bernard Arnault, președintele LVMH, spune că în piețe există o euforie, care de obicei precede marile șocuri financiare. De aceea este îngrijorat pentru anul 2017, cu atât mai mult cu cât a trecut aproape 10 ani de la ultima criză majoră.

Producătorul francez de îmbrăcăminte de lux Hermes a avut venituri de circa 5 miliarde de euro, în creșterec cu peste 7% față de 2015 și un profit de 1,7 miliarde de euro, cu 10% peste cel din anul anterior.

viewscnt
Afla mai multe despre
louis vuitton
gucci
hermes