Intrarea gigantului turc în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, la începutul anului trecut.
Compania vrea acum ca, până la finalul anului, să dubleze numărului comercianților locali din platformă.
Volumele generate de comercianții români pe platformă au crescut de la 10% la 40% în patru luni.
Comercianții români reprezintă în prezent aproximativ 40% din volumul total al businessului de pe piața locală - în creștere de la 10% în urmă cus patru luni.
În prezent, peste 90% dintre comercianții locali activi pe Trendyol sunt întreprinderi mici și mijlocii, care pun la dispoziția consumatorilor peste 2 milioane de produse.
Profit.ro a anunțat în primăvară că Trendyol intenționează să deschidă un birou în România și să facă angajări.

"Capitala României a ocupat locul 3 în privința comenzilor în ultimul trimestru al anului 2024 la nivelul Trendyol, fără a lua în calcul piața din Turcia. Avem o bună retenție a clienților, 47% dintre clienții români au plasat peste 2 comenzi pe Trendyol", spunea atunci, la Istanbul, İrem Çağrı Yılandil, Head of International Expansion în cadrul Trendyol Group.
Compania a început primele inițiative de integrare a vânzătorilor locali pe platformă la sfârșitul anului 2024.

ETrendyol se va concentra în continuare pe sectorul fashion, dar și-a propus pentru acest an să acorde o atenție sporită produselor din categoria beauty&home.
Grupul turc a deschis un depozit în România în toamna anului 2024. Mai multe detalii AICI.
"Aici vor lucra circa 250 de angajați, în perioade de vârf, cum ar fi Black Friday", a menționat Yılandil.
Trendyol are o evaluare de cel puțin 10 miliarde de dolari, cifră care-i conferă statutul de decacorn.
În România, eMAG este cel mai mare retailer online local, și recent a lansat, cum a anunțat Profit.ro, lângă Budapesta, cel mai mare centru logistic pentru e-comerț din regiune - VEZI AICI FOTO