Un nou jucător - BeWooden se pregătește să intre în România

Un nou jucător - BeWooden se pregătește să intre în România
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 15 iul 2020

Producătorul ceh de accesorii de modă și decorațiuni din lemn BeWooden, intrat anul trecut pe piața ungară, vrea să se extindă în România până la finele anului, potrivit reprezentanților companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

România va fi a patra piață externă cu prezență directă pentru compania cehă, după Germania, Marea Britanie și Ungaria.

“Am intrat în Ungaria anul trecut (…). Anul acesta, vrem să ne extindem în România, deoarece credem că există potențial aici”, a spus Radim Ivan, directorul de marketing al BeWooden, pentru publicația cehă Startupjobs.

Retailerul de modă Primark refuză un ajutor guvernamental de 30 de milioane de lire sterline pentru reprimirea angajaților aflați în șomaj tehnic CITEȘTE ȘI Retailerul de modă Primark refuză un ajutor guvernamental de 30 de milioane de lire sterline pentru reprimirea angajaților aflați în șomaj tehnic

Fondată în 2013 de patru tineri antreprenori, BeWooden produce și comercializează accesorii de modă și decorațiuni, realizate, în principal din lemn, fiind cunoscută mai ales pentru colecțiile sale de papioane și broșe în formă de animale.

Pe fondul pandemiei de coronavirus, compania și-a extins activitatea și în zona măștilor de protecție, pe care le produce în colaborare cu germanii de la von Jungfeld.

viewscnt
Afla mai multe despre
bewooden
accesorii moda lemn
decoatiuni interioare
extindere romania
papioane lemn