Vânzările celor peste 200 de retaileri din centrul comercial Băneasa au crescut cu 13% în acest an

Vânzările celor peste 200 de chiriași ai centrului comercial Băneasa Shopping City, au crescut cu peste 13% în acest an, segmentele cu cele mai mari creșteri fiind bijuterii și accesorii, cosmetică, optică și produsele farmaceutice, a anunțat centrul comercial. Mall-ul a avut 23 de milioane de vizite în acest an.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Vânzările celor peste 200 de retaileri din centrul comercial Băneasa au crescut cu 13% în acest an

Vânzările celor peste 200 de chiriași ai centrului comercial Băneasa Shopping City, au crescut cu peste 13% în acest an, segmentele cu cele mai mari creșteri fiind  bijuterii și accesorii, cosmetică, optică și produsele farmaceutice, a anunțat centrul comercial. Mall-ul a avut 23 de milioane de vizite în acest an.

Și Galeria Feeria a fost vizitată de un număr mai mare de clienți, înregistrând un flux cu 6% mai mare comparativ cu anul anterior, în timp ce vânzările magazinelor au crescut și ele cu 9%.

”Pentru anul 2016, în urma rebrandingului și a renovărilor din interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la 10%. Vom continua campaniile strategice menite să ne consolideze reputația în rândul consumatorilor”, a declarat Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.

Băneasa Shopping City a încheiat anul trecut cu afaceri de 209 milioane lei (47 milioane euro), cu peste 5% mai mari față de 2014, și cu un profitul net de 61 milioane lei (13,75 milioane euro), cu 11,5% mai mare.

Băneasa Shopping City face parte din complexul imobiliar Băneasa, controlat de omul de afaceri Gabriel ”Puiu” Popoviciu, care curpinde magazinul Ikea, o galerie Carrefour și un magazin Brico Depot.

Mixul de branduri din Băneasa Shopping City este format din 202 magazine, cea mai mare pondere din spațiul total închiriabil, circa 58%, fiind ocupată de retaileri din categoria fashion (îmbrăcăminte și încălțăminte). Restul, de 42%, este imparțit aproximativ egal intre celelalte categorii: food, cosmetice, servicii, bijuterii, electronice.

Compania a atras în acest an branduri premium precum Longchamp, Furla, Cerruti 1881, Chopard, Paul & Shark sau Lancel.

Băneasa Shopping City a fost deschis în 2008 în urma unei investiții de 150 de milioane de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0695 +0.0025+0.05 %
1 USD4.2820 +0.0042+0.10 %
1 GBP5.8441 +0.0052+0.09 %
1 CHF5.4347 -0.0040-0.07 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite