Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67% în ultimii 2 ani

Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67% în ultimii 2 ani
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 apr 2018

Producătorul român de cosmetice Farmec anunță o creștere a vânzărilor de circa 67% pe segmentul produselor de protecție solară, în intervalul 2016 – 2018.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În topul preferințelor românilor se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. 

Auchan a deschis în România al 9-lea magazin In Extenso CITEȘTE ȘI Auchan a deschis în România al 9-lea magazin In Extenso

Farmec a avut o cifră de afaceri de 214 milioane lei (45,8 milioane euro) în anul 2017, în creștere cu 9,12% față de 2016.

În martie 2018, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați și Râmnicu Vâlcea. 

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
protectie solara
vanzari