Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67% în ultimii 2 ani

Retail   
Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67% în ultimii 2 ani

Producătorul român de cosmetice Farmec anunță o creștere a vânzărilor de circa 67% pe segmentul produselor de protecție solară, în intervalul 2016 – 2018.

În topul preferințelor românilor se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. 

Urmărește-ne și pe Google News
Auchan a deschis în România al 9-lea magazin In Extenso CITEȘTE ȘI Auchan a deschis în România al 9-lea magazin In Extenso
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Farmec a avut o cifră de afaceri de 214 milioane lei (45,8 milioane euro) în anul 2017, în creștere cu 9,12% față de 2016.

În martie 2018, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați și Râmnicu Vâlcea. 

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
protectie solara
vanzari