Wolt anunță rezultatele după prima lună de activitate în România

Retail   
Wolt anunță rezultatele după prima lună de activitate în România

Alin Șerban, General Manager Wolt România.

Wolt, una dintre cele mai cunoscute platforme de livrare din Europa, care a preluat Tazz, anunță rezultatele primei luni de activitate în România. Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din partea utilizatorilor, partenerilor curieri și comercianți, ceea ce a condus la o dezvoltare accelerată și la primele ajustări operaționale.

Lansare rapidă și extindere accelerată

Urmărește-ne și pe Google News

VEZI AICI ȘI EXCLUSIV INTERVIU Miki Kuusi, Fondator și CEO Wolt, care preia Tazz de la eMag: Este un moment „1+1=3”. Tazz e prima achiziție importantă pe care Wolt o face. Am găsit o echipă puternică, o operațiune funcțională și expertiză locală

Evenimente

Din prima zi, interesul românilor față de serviciile Wolt a depășit cele mai optimiste prognoze. Compania este acum prezentă în 34 de orașe din România, iar aria de livrare s-a dublat comparativ cu cea anterioară, din perioada Tazz.

ULTIMA ORĂ Undă verde - Polonezii de la Maspex pun oferta pentru a cumpăra Purcari CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Undă verde - Polonezii de la Maspex pun oferta pentru a cumpăra Purcari

Topul preferințelor și primele statistici Wolt, în România

  • Cel mai popular produs în prima lună: burger cu carne de pui;
  • Cea mai comandată categorie de mâncare: fast food;
  • Utilizatorul cu cele mai multe comenzi: 268 într-o singură lună;
  • Cele mai active orașe: București, Timișoara și Cluj-Napoca;
  • Cel mai activ curier partener: 54 de comenzi livrate într-o singură zi.

Cerere foarte mare și acțiuni rapide

Entuziasmul de care s-a bucurat intrarea Wolt în România, în special în primele două săptămâni, a depășit așteptările și a generat presiune operațională în anumite zone. Astfel, numărul mare de comenzi a adus și provocări inițiale, inclusiv întârzieri ale livrărilor în zonele în care creșterea a fost cea mai puternică.

REACȚIA în România a Trendyol la informațiile privind concurența neloială CITEȘTE ȘI REACȚIA în România a Trendyol la informațiile privind concurența neloială

În urma observațiilor în timp real și a reacțiilor primite din partea utilizatorilor, Wolt a implementat rapid o serie de măsuri pentru a îmbunătăți experiența clienților: suplimentarea echipelor de suport, creșterea numărului de parteneri curieri pentru a acoperi mai bine cererea, precum și ajustarea disponibilității pe ture. În plus, au fost aduse îmbunătățiri în aplicația curierilor, cu funcționalități menite să fluidizeze procesul de preluare și livrare a comenzilor. Aceste măsuri au avut deja un impact pozitiv, ameliorând simțitor indicatorii de performanță și crescând nivelul de satisfacție al clienților.

„Prima lună Wolt în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței și apetitul real pentru un serviciu de livrare care pune accent pe calitate, rapiditate și transparență. Deși începutul a venit cu provocările sale, suntem recunoscători clienților, partenerilor curieri și comercianților pentru încrederea acordată. Echipa noastră a învățat repede, a reacționat prompt și a îmbunătățit lucrurile din mers. Suntem nerăbdători să continuăm dezvoltarea acestui proiect alături de întreaga comunitate Wolt”, a declarat Alin Șerban, General Manager Wolt România.

Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări, iar în România sunt prezenți în 34 de orașe, începând din mai 2025.

viewscnt
Afla mai multe despre
wolt
platforma de livrare