Un pas intermediar spre teleportare în business

Un pas intermediar spre teleportare în business
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 24 dec 2015

Dacă ești șef, ai face bine să fii în mai multe locuri în același timp. Și la ședință de buget pentru anul viitor, și în birou pentru o prezentare a unui proiect de new business, și la masa de prânz cu un client important, dar și plecat undeva departe câteva zile, să-ți încarci bateriile. Dacă ești antreprenor, ai cam aceeași fișă a postului, și totuși tu ești unul singur. Noroc cu tehnologia. Dacă ar fi să ne imaginăm cea mai bună dintre lumile posibile, cu siguranță ar fi una în care programul de lucru de la serviciu ar fi unul flexibil, iar biroul ar fi un spațiu la care să ne putem conecta oricând de acasă, dintr-o cafenea, de la sală sau chiar din vacanță. În ultimii ani, din ce în ce mai multe concepte de transformare a spațiului de lucru tradițional, care presupune programul de 8 ore într-un loc fix, au fost puse în discuție în încercarea de a revoluționa conceptul de muncă de birou, atât pentru angajați cât și pentru angajatori. Numele jocului este eficiența. Jucătorul este tehnologia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

  
Spații verzi în birouri, camere de meditație, săli de sport, saloane de masaj, birouri mai luminoase, mobilier mai comod, programe care înlesnesc trecerea de la conceptul de birou fix la cel de birou mobil și aplicații care ajută la monitorizarea spațiilor de birouri de la distanță sunt doar câteva din ideile inteligente care au început să fie implementate în companii. Gestionarea afacerilor are nevoie de idei ingenioase.  

  
O soluție pentru antreprenorii și companiile care vor să-și monitorizeze spațiile de birouri de la distanță vine din partea Telekom Romania care a propus două pachete de echipamente Smart, fără taxe de instalare ce se pot achiziționa cu plata integrală sau în rate. De exemplu, Pachetul Comfort include o priză inteligentă, un senzor de mișcare și o cameră de filmat HD cu o rază de acțiune în întuneric de până la 5 metri. Aceste echipamente comunică între ele prin intermediul rețelei Wi-Fi din birou și sunt controlate cu ajutorul mydlink Home, o aplicație care este disponibilă gratuit în AppStore și Google Market și care conectează și coordonează intuitiv toate echipamentele incluse în pachet. Astfel poți primi notificări în cazul în care se declanșează un senzor de mișcare, dacă echipamentele conectate la priză se supraîncălzesc sau dacă temperatura de la birou a depășit un anumit prag. Mai mult, echipamentele Smart comunică între ele și pot fi programate în funcție de nevoile fiecărui client. Dacă s-a declanșat un senzor de mișcare, se poate aprinde lumina, camera de filmat poate transmite imagini în timp real și, de asemenea, alarma poate porni. Dacă temperatura este prea ridicată, aerul condiționat conectat la priza intelligentă poate porni automat. Totul din câteva click-uri pe tabletă, de oriunde ai tu chef să fii în momentul acela.

Dar tehnologia merge mai departe. Pentru cei care își doresc un plus de siguranță, Pachetul Security conține un Hub de conectare, un senzor pentru deschiderea ușilor sau a ferestrelor, pentru temperatură, respectiv lumină, o alarmă și o cameră de filmat HD. Toate acestea pot fi controlate cu aceeași aplicație mydlink Home. În aceste pachete pot fi integrate și alte echipamente de tip "smart", precum senzori de apă, de mișcare sau echipamente care îți permit să asculți muzică de pe telefonul mobil având integrate și amplificatoare de semnal.

"Prin intermediul soluțiilor M2M, cum sunt și Pachetele Smart pentru birou, Telekom traduce inovațiile tehnologice din domeniul IT&C în soluții concrete menite să ajute companiile mici și mijlocii să își administreze mai eficient resursele și să identifice noi oportunități de dezvoltare a propriilor afaceri”, a afirmat Răzvan Ionescu, Director Marketing, segment business, Telekom România.  

Fie că este vorba de angajați, fie că este vorba de angajatori, soluțiile inteligente reușesc să reinventeze spațiul de birou astfel încât el să poată fi controlat și de la distanță, iar munca de birou să fie eliberată de stresul de a fi mereu într-un singur loc. Lumea e în continuă mișcare și așa se cade să fim și noi. Totul e să gândești integrat și să știi exact unde vrei să ajungi. Restul se scrie cu idei proaspete, cu propuneri inovatoare, cu tehnologii ce par să aibă viață proprie și cu oameni bine pregătiți, care știu să le pună la treabă. Până la teleportare mai sunt câțiva pași, iar propunerea aceasta, care te ajută să îți gestionezi biroul din tastatură, deși tu ești în altă parte, este unul dintre ei. Bine ai venit in viitor!

viewscnt
Afla mai multe despre
teleportare
telekom romania
smart
wi-fi