Cioloș vrea un program pentru vânzarea mai multor produse românești în marile hoteluri

Cioloș vrea un program pentru vânzarea mai multor produse românești în marile hoteluri
Ovidiu Bărbulescu
Ovidiu Bărbulescu
scris 26 feb 2016

Premierul Dacian Cioloș consideră că, în paralel cu analizarea proiectului de impunere a unei cote de vânzare a produselor locale în marile magazine, ar trebui promovat și un program care să crească numărul produselor românești vândute în principal în marile hoteluri. Remarca este lansată în contextul în care Senatul a adoptat, anul trecut, un proiect care obligă magazinele să comercializeze carne, fructe și legume din producția locală în proporție de minimum 51%.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

"Înainte de a ne gândi sau în paralel cu analiza posibilității de a comercializa mai multe produse românești agro-alimentare în hypermarket-urile din România, haideți să ne gândim cum să valorificăm mai multe produse românești locale în unitățile turistice din România, pentru că încă este o marjă de manevră acolo. V-aș provoca să vă implicați într-un proiect de genul «Turism rural cu alimentație locală»", a spus Cioloș.

Premierul a precizat că se referă în acest sens la pensiuni, dar mai ales la marile hoteluri, unde trebuie găsite modalități de folosire a mai multor produse românești.

viewscnt
Afla mai multe despre
ciolos
produse agricole
hoteluri