Startup-ul ungar Greenstic Europe, furnizor de recipiente și tacâmuri din materiale biodegradabile, a atras o investiție de 1,4 milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii, inclusiv în România.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Compania, care își propune să devină principalul furnizor de tacâmuri și ambalaje ecologice în industria serviciilor alimentare din Europa Centrală, a obținut finanțarea de la fondul maghiar de venture capital Hiventures, parte a grupului financiar-bancar MFB Group.
Greenstic intenționează să aloce fondurile pentru a-și extinde capacitățile de producție și logistică și pentru a-și lărgi gama de produse și baza de clienți în Ungaria, România și Slovacia.
Startup-ul ungar a intrat pe piața românească în iunie anul trecut, prin intermediul unei subsidiare înființate la Miercurea Ciuc.
De asemenea, compania s-a extins și în Slovacia, printr-un parteneriat de franciză.
Fondată în 2019 de un grup de antreprenori maghiari, Greenstic Europe produce și distribuie recipiente și tacâmuri din materiale biodegradabile, având în portofoliu mărci ca Huskee, cookplay și Duni.
În 2021, Greenstic a preluat firma rivală Kitchy Design, cu sediul în Ungaria, devenind lider de piață pe segmentul premium.