Urban.ro prezinta preferintele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se afla in spatele unor branduri si campanii mari din Romania, dar ii cunoasteti rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.
La debutul ediției din martie a programului Fidelis, investitorii de la BVB au avut preferință mai mare pentru obligațiunile guvernamentale denominate în lei.
Asocierea formată din Alpha Bank România, Banca Comercială Română, BRD – Groupe Société Générale și Raiffeisen Bank a depus singura ofertă în cadrul unei licitații organizate de Primăria Municipiului București pentru servicii financiare necesare emiterii și vânzării de obligațiuni.
Scorul bănci vs. ANPC în chestiunea anuităților a ajuns la 17-0, după ce Autoritatea a pierdut în apel singurul proces pe care îl câștigase pe fond. Mai sunt de judecat în primă fază două dosare.
Eximasig, companie controlată indirect de stat, intenționează să majoreze capitalul social cu 38,5 milioane de lei, de la 38,821 milioane de lei la 77,321 milioane de lei, prin aport în numerar al acționarilor.
Bursa a înregistrat o sesiune pozitivă, deși cea mai lichidă acțiune a avut deprecieri.
Piețele de acțiuni europene au închis în scădere accentuată, extinzând pierderile puternice.
După Deepseek, un nou instrument face senzație.
Investițiile în publicitate în online, OOH, radio și presă scrisă au crescut cu 4% în 2024 comparativ cu 2023, atingând un volum estimat la rate-card de 778,6 milioane de euro.
Indicele Dow Jones și-a adâncit astăzi pierderile după ce președintele Donald Trump a anunțat tarife suplimentare pe oțelul și aluminiul canadian care intră în SUA.