Microsoft se va ocupa de reclamele de pe Netflix

Microsoft se va ocupa de reclamele de pe Netflix
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 14 iul 2022

Contrar zvonurilor de până acum, reclamele din cadrul viitorul plan Netflix, care ar urma să fie mai ieftin, vor fi gestionate și vândute de Microsoft.

În urmă cu două săptămâni, The Wall Street Journal scria că Google și Comcast sunt principalii candidați pentru a se ocupa de reclamele pe care Netflix vrea să le afișeze într-un viitor plan cu un abonament mai accesibil.

Urmărește-ne și pe Google News

Acum, Netflix a anunțat oficial că de implementarea, gestionarea și vânzarea reclamelor se va ocupa Microsoft, demontând complet informația vehiculată anterior de prestigioasa publicație americană.

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Tranzacție: Spotify cumpără Heardle CITEȘTE ȘI Tranzacție: Spotify cumpără Heardle

Înțelegerea este un pas important pentru ambele companii. Pe de o parte, Netflix este un pas mai aproape de viitorul plan cu reclame, care ar putea însemna redresarea sau, din contră „canibalizarea” planurilor premium (dacă utilizatorii aleg să renunțe la abonamentele mai scumpe pentru a folosi versiunea cu reclame).

Pe de altă parte, Microsoft „pune mâna” pe o audiență de peste 221 de milioane de abonați și datele acestora. Anul trecut, Microsoft a avut venituri de 10 miliarde de dolari din reclame.

Mai aproape decât Netflix de lansarea unei versiuni cu reclame este Disney+, care lucrează în acest scop cu Trade Desk. De remarcat că Google, care domină piața reclamelor digitale împreună cu Facebook, nu a fost preferat de niciuna de cele două mari platforme de video streaming.

viewscnt
Afla mai multe despre
microsoft
reclamele
netflix