Pe 31 octombrie, Disney și-a retras posturile de pe YouTube TV, acuzând platforma că nu vrea să plătească un comision corect pentru conținut.
Google de partea cealaltă, a acuzat Disney că folosește amenințarea retragerii posturilor pentru a forța creșterea prețurilor.
Cele două părți par acum foarte mulțumite că s-a ajuns la un acord. Google își cere scuze și anunță reintrare posturilor în grilă, în vreme ce Disney spune că înțelegerea „recunoaște valoarea extraordinară” a conținutului pe care-l oferă.
Nici Google și nici Disney nu oferă detalii financiare, dar, conform The Hollywood Reporter, YouTube TV va oferi acum acces și la conținutul live și înregistrat al ESPN Unlimited, fără să ceară bani în plus.
Ambele companii au avut de pierdut în cele două săptămâni în care posturile Disney au lipsit din grila YouTube TV.
Pe de o parte YouTube TV a pierdut un număr necunoscut de abonați, care ar putea acum reveni. Pe de altă parte, conform unei estimări realizate de Morgan Stanley, Disney a pierdut 4,3 milioane de dolari în fiecare zi în care a lipsit din grilă.














