Doar 3% din populația României a folosit în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streamig TV sau pentru a vizualiza alt conținut video, cel mai mic procent din Uniunea Europeană, arată datele publicate miercuri de Eurostat.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
La nivelul Uniunii Europene, 11% dintre europeni au utilizat în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streamig TV sau pentru a vizualiza alt conținut video, 4% a utilizat televizorul inteligent pentru a naviga pe Internet printr-o aplicație de tip browser și 3% au folosit televizorul inteligent pentru alte aplicații precum jocuri sau cumpărături online, scrie Agerpres.
Tările unde utilizarea televizoarelor inteligente pentru servicii de streamig video este populară sunt Olanda și Marea Britanie (ambele cu 22% din populație), urmate de țările nordice, Suedia (21%), Danemarca (20%) și Finlanda (17%).
La polul opus, mai puțin de 5% din populație au utilizat în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streamig TV sau pentru a vizualiza alt conținut video în România și Grecia (ambele cu 3%), Polonia, Italia și Bulgaria (toate cu 4%).