Vânzările celor patru hipermarketuri Real pe care grupul german Metro le mai deține în România s-au situat, în anul fiscal 2014/2015, la 49 milioane euro, în creștere de la 42 milioane euro în 2013/2014, potrivit datelor din raportul grupului german Metro.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Rezultatele celor patru hipermarketuri Real pentru perioada octombrie 2014 - septembrie 2015 sunt incluse în raportul grupului german la alte active, alături de activitățile de achiziții pentru companii terțe realizate de Metro în Hong Kong.
Grupul a rămas cu cele patru magazine din Arad, Constanța, Oradea și Suceava, după condițiile impuse de Consiliul Concurenței pentru realizarea tranzacției cu Auchan. Surse din piața de retail spun că și aceste patru hipermarketuri sunt la vânzare. Operațiunile Real sunt conduse de Dusan Wilms, fost drector general al Metro Cash&Carry România.
În 2012, grupul german a vândut 20 de magazine Real din România către retailerul francez Auchan, într-o tranzacție de 1,1 miliarde euro, care a inclus și unitățile din Ucraina, Polonia și Rusia.
Auchan a plătit 257 milioane euro pentru achiziția hipermarketurilor Real din România, respectiv a spațiilor în care funcționează o parte din magazine și galeriile comerciale atașate.
Grupul german Metro mai deține în România 26 de magazine cash&carry, cinci Metro Punct, un magazin online de birotică și are afiliate 500 de magazine de proximitate La Doi Pași.