Braiconf Brăila (BRCR), cel mai mare producător de cămăși din România, a produs 100 de milioane de cămăși în cei 65 de ani de activitate, iar anul acesta s-a rebranduit pentru a atrage și alte categorii de clienți. Compania și-a bugetat pentru 2016 o cifră de afaceri de 37,7 milioane lei (8,5 milioane euro), în creștere cu 5,3% față de estimarea pentru aces an.
Fabrica de la Brăila a fost deschisă în anul 1950 cu 280 de angajați, iar în prezent lucrează în jur de 1.000 de persoane.
Braiconf produce anual un milion de confecții pentru bărbați și femei. Compania are o rețea de 15 magazine la nivel naționaț și un magazin online.
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
”Braiconf s-a reinventat în nenumărate rânduri. (…) am învățat de la lecția fabricii ce îmbrăca doar domnii României, până la lecția lohn-ului și contractele cu unele dintre cele mai faimoase branduri de fashion din lume. Am reușit să supraviețuim unor perioade delicate (…) și am investit constant în noi tehnologii și în oameni. (…) în 2015 am trecut printr-un proces de rebranding, menit să cucerească noi segmente de public și să aducă brandul Braiconf mai aproape de tineri” a declarat Dan Simionescu, președintele Braiconf.
Braiconf a investit și în dezvoltarea de servicii made-to-measure, ca parte a strategiei de a se extinde pe segmentul business.
Compania este listată pe piața BVB AERO. Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creștere cu 9% și un profit net de 2,2 milioane de lei, în uracre cu 17% față de anul 2013. Pentru 2015 Braiconf și-a bugetat afaceri de 35,8 milioane lei, iar pentru 2016 de 37,7 milioane lei.
Acționarii semnificativi ai companiei suntBank Julius Baer & Co. Ltd. – 25,1% și Electroargeș – 17,63%.