Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, a ajuns în puțin peste un an la 44 de magazine pe piața din România și își va continua expansiunea.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014.
Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri, cum sunt Mega Mall București sau Ploiești Shopping City.
Recent, Mihaela Galațanu, head of research al companiei de consultanță imobiliară DTZ, spunea că Pepco a fost unul dintre retailerii cu cea mai agresivă extindere în acest an și că un alt retailer polonez din aceeași categorie, Textil Market (TMX), a anunțat o expansiune la fel de agresivă în România.
Pepco va continua expansiunea pe plan local, prima deschidere din 2016 fiind programată la Satu Mare în 1 martie. Potrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.
Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.
Pepkor a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, iar în prezent numără 553 de unități pe această piață. Brandul este prezent și în Cehia, Slovacia și Ungaria.