Discounterul polonez Pepco a ajuns la o rețea de 44 de magazine în România

Știri   
Discounterul polonez Pepco a ajuns la o rețea de 44 de magazine în România

Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, a ajuns în puțin peste un an la 44 de magazine pe piața din România și își va continua expansiunea.

Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri, cum sunt Mega Mall București sau Ploiești Shopping City.

Recent, Mihaela Galațanu, head of research al companiei de consultanță imobiliară DTZ, spunea că Pepco a fost unul dintre retailerii cu cea mai agresivă extindere în acest an și că un alt retailer polonez din aceeași categorie, Textil Market (TMX), a anunțat o expansiune la fel de agresivă în România.

Pepco va continua expansiunea pe plan local, prima deschidere din 2016 fiind programată la Satu Mare în 1 martie. Potrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.

Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.

Pepkor a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, iar în prezent numără 553 de unități pe această piață. Brandul este prezent și în Cehia, Slovacia și Ungaria.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
extindere
planuri