Românii cheltuie, în medie, 300 de lei pe haine în timpul anotimpului rece, alegând nu doar produse de sezon, ci și alte din oferte din magazine, potrivit magazinului online FashionUP.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
„Femeile care-și arată interesul pentru haine, în perioada sărbătorilor de iarnă, sunt de două ori mai numeroase decât bărbații. Cele mai mari vânzări se înregistrează cu o săptămână înainte de Crăciun”, arată FashionUP.
Cele mai populare categorii de produse din această perioadă sunt ceasurile, rochiile de seară, colecțiile de geci, pulovere și ghete.
Pentru întreaga lună decembrie FashionUP estimează vânzări de circa 1 milion de lei.
FashionUP activează pe piață de șase ani și a avut peste 200.000 de clienți la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse.