Compania Națională ,,Poșta Română” lansează StartPost, o inițiativă dedicată mediului de afaceri. Serviciul se înscrie în obiectivele asumate prin Programul de guvernare, respectiv Poșta Română-Ghișeu Universal.
StartPost este prezentat ca un serviciu conceput pentru a răspunde nevoilor întreprinderilor aflate la început de drum, start-up-urilor, freelancerilor și tuturor celor care nu dispun de un sediu propriu. Acesta oferă o soluție pentru înregistrarea sediului social la Registrul Comerțului, prin utilizarea infrastructurii logistice extinse a Poștei Române.

Scopul înființării acestui serviciu este să susțină dezvoltarea mediului de afaceri prin următoarele avantaje:
- Contract de închiriere pentru sediul social al companiei, disponibil rapid și la costuri reduse, oriunde în țară;
- Adresă oficială de sediu social, recunoscută de Registrul Comerțului;
- Contract legal, semnabil fie fizic, fie electronic, prin portalul online dedicat;
- Primirea și notificarea corespondenței oficiale (ANAF, instanțe etc.) prin SMS;
- Cutiile poștale securizate și numerotate, amplasate în oficii poștale;
- Suport digital dedicat antreprenorilor
