Creatoarea de modă britanică Stella McCartney a decis să părăsească grupul Kering cu care a fost parteneră timp de 17 ani, răscumpărând acțiunile deținute de gigantul de lux, informează AFP.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Cele două părți au anunțat miercuri că au ajuns la "un acord" privind vânzarea de către Kering a participației sale de 50% din marca Stella McCartney.
Creatoarea devine astfel "unica proprietară a mărcii sale", pe care a lansat-o în 2001 în cadrul unui parteneriat cu casa italiană Gucci, astăzi proprietate a grupului Kering care deține în total 20 de mărci, scrie News.ro
"A venit momentul să preiau controlul deplin al firmei care îmi poartă numele. Această oportunitate este o decizie patrimonială foarte importantă pentru mine. Sunt nerăbdătoare să deschid un nou capitol al vieții mele și să pășesc spre viitor cu această marcă și cu echipa noastră", a declarat Stella McCartney care va încheia parteneriatul până la 31 martie.
Fiica fostului membru al formației The Beatles, Paul McCartney, în vârstă de 46 de ani, vegetariană și apărătoare a drepturilor animalelor, ea nu folosește niciun fel de produs din blană sau pene în creațiile sale. Marca sa, aflată în strategia de "dezvoltare durabilă" a companiei Kering, numără 52 de magazine și rețeaua de distribuitori tinde să ajungă la 600 de puncte de vânzare la nivel mondial.
"Este un moment bun pentru Stella de a trece către o nouă etapă. Sunt foarte mândru de ceea ce au realizat împreună din 2001 Kering și Stella McCartney. Vreau să-i mulțumesc ei și echipei pentru tot ceea ce au îmbunătățit la Kering - în afară de aspectul economic", a afirmat François-Henri Pinault, președintele și directorul executiv al Kering.