UPC România avea 1,338 milioane de clienți la finele primului trimestru al acestui an, cu 3,6% mai mulți față de martie 2017 și în scădere cu 0,6% față de decembrie 2017, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global.
În ultimele 12 luni, martie 2017 – martie 2018, numărul de abonamente a crescut cu 5,9%, la 2,426 milioane.
Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de martie 2017 fiind de 12,2%, la 547.800.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8%, la 587.300.
Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 5,1% față de martie 2017, la 680.200.

Televiziunea analogică a urcat marginal, cu 800 de clienți, la 254.900. Față de decembrie 2017, pe acest segment de business operatorul a înregistrat un regres de 2,2%.
Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2,6% față de martie 2017, la 1,292 milioane de utilizatori, evoluție susținută și de avansul numărului de clienți pe satelit cu 2,6%, la 365.500.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Anul trecut, veniturile nete ale UPC România au crescut cu 6,5%, de la 689,3 milioane lei în 2016 la 734,4 milioane lei în 2017.
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane lei, ceea ce reprezintã o creștere de aproape 7% fațã de 178,4 milioane lei în trimestrul I al anului trecut, potrivit datelor transmise de companie.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).
Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.