UPC România avea 1,338 milioane de clienți la finele primului trimestru al acestui an, cu 3,6% mai mulți față de martie 2017 și în scădere cu 0,6% față de decembrie 2017, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În ultimele 12 luni, martie 2017 – martie 2018, numărul de abonamente a crescut cu 5,9%, la 2,426 milioane.
Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de martie 2017 fiind de 12,2%, la 547.800.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8%, la 587.300.
Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 5,1% față de martie 2017, la 680.200.
CITEȘTE ȘI UPC Romania contestă o amendă pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”, dar pierde ciudat un proces cu FisculTeleviziunea analogică a urcat marginal, cu 800 de clienți, la 254.900. Față de decembrie 2017, pe acest segment de business operatorul a înregistrat un regres de 2,2%.
Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2,6% față de martie 2017, la 1,292 milioane de utilizatori, evoluție susținută și de avansul numărului de clienți pe satelit cu 2,6%, la 365.500.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.
CITEȘTE ȘI Negocierile dintre Vodafone și proprietarul UPC România privind achiziția unor active din Europa de Est, aproape de final. Prețul vehiculat – 16,5 miliarde euroAnul trecut, veniturile nete ale UPC România au crescut cu 6,5%, de la 689,3 milioane lei în 2016 la 734,4 milioane lei în 2017.
Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane lei, ceea ce reprezintã o creștere de aproape 7% fațã de 178,4 milioane lei în trimestrul I al anului trecut, potrivit datelor transmise de companie.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).
Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.