Peste 20.000 de proprietari de locuințe din București au acces, începând cu luna decembrie, la plata facturii de întreținere a casei direct de pe smartphone, prin portofelul digital mobilPay Wallet, dezvoltat de NETOPIA mobilPay.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Potrivit reprezentanților NETOPIA, bucureștenii au acces la noua metodă de plată a costurilor de întreținere în baza unui parteneriat încheiat cu Scomet.ro, cel mai mare furnizor de servicii de administrare a blocurilor de locuințe din Capitală.
Astfel, locatarii tuturor celor 21.400 apartamente, administrate de 316 asociații de proprietari din București, care colaborează cu Scomet, pot plăti direct de pe smartphone toate serviciile de întreținere lunare.
Pentru a avea acces direct la plata întreținerii prin portofelul digital dezvoltat de NETOPIA, locatarii trebuie să își descarce aplicația compatibilă cu sistemele de operare Android sau iOS, să înregistreze și să confirme cardul bancar.
Plățile online realizate de pe smartphone, prin portofelul digital mobilPay Wallet, au raportat un avans important anul acesta, numărul tranzacțiilor procesate crescând cu peste 300%, în timp ce valoarea lor a urcat cu peste 20%.
Plățile cu mobilPay Wallet au fost impulsionate de introducerea opțiunii de achiziție online a mijloacelor de transport în comun din Alba Iulia, Turda și Cluj-Napoca, de implementarea, în premieră, a opțiunii de plată cu portofelul digital în hipermarket, la două magazine Cora din București, dar și în lanțul de restaurante Chopstix din Capitală. Din 2015, utilizatorii portofelului digital pot achita inclusiv taxa de pod de la Fetești sau amenzile de circulație.