STUDIU Cum vor clienții să fie distribuitorii de asigurări

Atenția la nevoile clienților, capacitatea de a asculta și seriozitatea reprezintă cele mai importante trăsături pe care ar trebui să le aibă distribuitorii de asigurări, arată rezultatele unui studiu realizat de IRES pentru asociația profesională a asigurătorilor (UNSAR).
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
STUDIU Cum vor clienții să fie distribuitorii de asigurări

Atenția la nevoile clienților, capacitatea de a asculta și seriozitatea reprezintă cele mai importante trăsături pe care ar trebui să le aibă distribuitorii de asigurări, arată rezultatele unui studiu realizat de IRES pentru asociația profesională a asigurătorilor (UNSAR).

Peste trei sferturi dintre participanții la sondaj spun că este mai important ca un distribuitor de asigurări să fie concentrat pe nevoile lor, mai degrabă decât pe a prezenta produsul de asigurare. Această nevoie este resimțită în proporție mai ridicată de către femei, de respondenți de la extremele scalei vârstei (18-35 și 65+ ani) și de către cei cu studii superioare, arată studiul, denumit "Percepția riscului și cultura asigurărilor din România".

Capacitatea de a asculta clienții reprezintă una dintre cele mai importante trăsături ale distribuitorilor de asigurări, după cum au declarat 68% dintre respondenți. Pe de altă parte, 26% consideră că persoana care distribuie asigurări ar trebui să fie preoponderent comunicativă.

Două proiecte majore IT în domeniul educației de 90 milioane euro au primit undă verde CITEȘTE ȘI Două proiecte majore IT în domeniul educației de 90 milioane euro au primit undă verde

De asemenea, aproape două treimi dintre respondenți (64%) consideră că un distribuitor de asigurări ar trebui să fie mai degrabă serios (28%). Cu toate acestea, peste trei sferturi dintre persoanele intervievate (77%) ar dori ca distribuitorul să aibă mai degrabă o atitudine prietenoasă decât formală (20%).

Pentru majoritatea intervievaților (63%) se remarcă o ușoară preferință pentru distribuitorii de asigurări de gen feminin, deși genul distribuitorului nu constituie un element determinant în decizia de cumpărare.

Vârsta distribuitorului de asigurări este un criteriu important pentru o proporție mai ridicată a respondenților, doar 41% dintre aceștia spunând că nu contează. O proporție similară preferă ca acesta să fie mai degrabă tânăr.

Studiul a fost realizat la solicitarea UNSAR, de către IRES, în perioada 6-9 mai 2019, pe un eșantion reprezentativ format din 1.348 de subiecți cu vârste de peste 18 ani, utilizând metoda CATI.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0963 +0.0047+0.09 %
1 USD4.3898 +0.0246+0.56 %
1 GBP5.8842 +0.0180+0.31 %
1 CHF5.4805 +0.0101+0.18 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite