Vânzările Miele România au crescut cu peste 50% în 2016, la 24,5 milioane de lei

Vânzările Miele România au crescut cu peste 50% în 2016, la 24,5 milioane de lei
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 30 ian 2017

Miele, producător german de electrocasnice de lux, a înregistrat în 2016 o creștere a vânzărilor de 56% pe piața din România, la 24,5 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele (aproximativ 6.000 de unități), mașinile de spălat rufe și uscătoarele (peste 2.000 de unități) și mașinile de spălat vase.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

“Am asistat anul trecut la o creștere semnificativă a pieței de electrocasnice din România, cu focus pe segmentul premium, deci există deja o tendință în privința clienților de a se orienta către gama premium. Clienții apreciază calitatea aparaturii electrocasnice căreia i se acordă tot mai multă importanță și încep să înțeleagă de ce calitatea costă și care sunt avantajele unor astfel de produse", a declarat Loredana Butnaru, director Miele România, într-un comunicat remis Profit.ro.

Cea mai importantă investiție din 2016 în România a fost reprezentată de inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți.

OLX relansează de marți secțiunea pentru locuri de muncă CITEȘTE ȘI OLX relansează de marți secțiunea pentru locuri de muncă

Scopul investiției de 100.000 de euro a fost de a furniza o accesibilitate mai bună clienților Miele. Astfel, la finalul anului trecut, numărul total de magazine exclusive Miele din România a ajuns la șapte, în cadrul acestora fiind comercializate doar produsele brandului.

Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine vor continua și în acest an, se precizează în comunicat.

Pe lângă majorarea volumului de vânzări pe produse electrocasnice, în 2016 detergenții și produsele de întreținere din gama Miele au înregistrat o creștere semnificativă.

Compania are în România o fabrică dezvoltată de la zero, în județul Brașov, pe care a inaugurat-o în 2009, în urma unei investiții de 24 de milioane de euro. În fabrica de la Brașov sunt produse componente electronice.

La finalul anului 2015, compania germană, cu afaceri de peste 3 miliarde de euro, a anunțat că vrea să dezvolte, tot la Brașov, și o divizie de software pentru aparatele electrocasnice și produsele profesionale Miele.

În afară de unitatea din România, producătorul german mai are opt fabrici în Germania și câte o fabrică în Austria, Cehia și China.

Printre competitorii Miele pe piața electrocasnicelor de lux sunt Franke sau Hotpoint Ariston.

viewscnt
Afla mai multe despre
miele
afaceri
electrocasnice