Grupul german Bayer a ajuns la un acord de vânzare a mărcii Dr. Scholl's către fondul de private equity Yellow Woods Partners, prețul tranzacției fiind de 585 de milioane de dolari. Renunțarea la marca de produse pentru îngrijirea picioarelor urmărește simplificarea operațiunilor Bayer, în urma criticilor venite de la investitori, potrivit Bloomberg.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Brandul Dr. Scholl's este prezent în America de Nord. La nivel internațional, inclusiv în România, brandul Scholl, desprins din aceeași companie-mamă, fondată în 1906 de William Mathias Scholl, aparține Reckitt Benckiser.
CITEȘTE ȘI Risc de 25% ca Marea Britanie să intre în recesiune tehnică în trimestrul în curs. Lira sterlină, declin de 10% în cazul unui Brexit fără acord
Bayer a cumpărat Dr. Scholl's în 2014, ca parte a tranzacției de 14 miliarde de dolari pentru preluarea diviziei de îngrijire a sănătății a Merck & Co. Anul trecut, Dr. Scholl's a generat venituri de 234 de milioane de dolari.
Bayer a anunțat în toamnă că va desființa 12.000 de locuri de muncă la nivel global, va ieși din afacerile cu produse veterinare și va renunța la o parte din diviziile de îngrijire a sănătății. În mai, compania a agreat vânzarea diviziei de produse pentru protecție solară din SUA, Coppertone, către Beiersdorf pentru 550 de milioane de dolari.