O zonă în plină dezvoltare care a atras plasamentele imobiliare a o serie de antreprenori reputați precum Dan Șucu, Raul Doicescu, Horia Ciorcilă sau Vasile Armenean.
Compania a dat vina pentru degradarea situației sale financiare pe pandemia COVID-19, care a creat haos pe piața energiei electrice și gazelor naturale. AIK Energy România a avut un plan de restructurare și eșalonare a restanțelor sale bugetare convenit cu ANAF, care însă a eșuat.
Un grup de investitori români, coordonat de familia Chitafes, pregătește demolarea unor barăci, construite acum 25 de ani lângă fosta platformă industrială IMGB, din sudul Bucureștiului, în locul cărora ar putea fi construite circa 500 de apartamente, potrivit documentelor analizate de Profit.ro.
Când nimeni nu se mai aștepta la rezultate de răsunet pentru micul automobil electric Dacia Spring, iată că noua versiune a acestui automobil a revenit în actualitate cu un succes remarcabil. În Belgia, Spring a fost cea mai vândută mașină în luna ianuarie, după ce Regele Philippe i-a făcut reclamă gratuit, relevă datele Profit.ro.
Impozitarea autovehiculelor va fi total diferită de taxa de poluare a Guvernului Tăriceanu.
România este o țară cu venituri ridicate, ocupând locul 46 într-o ierarhie a celor mai bogate economii pe cap de locuitor.
Cele 11 cinematografe Happy Cinema – 10 în România și unul în Republica Moldova, în Chișinău – au avut un rulaj de 3,7 milioane de euro în 2024, cu 25% mai mult față de anul anterior și peste 500.000 de vizitatori.
Horus Pharma, cel mai important jucător pe piața de oftalmologie din Franța, cumpără o participație semnificativă, de 25%, la compania românească Inocare Pharm, specializată în comercializarea dispozitivelor medicale, suplimentor alimentare care promovează sănătatea ochilor și instrumentelor de diagnosticare, aceasta fiind prima investiție a Horus într-o companie din afara Franței.
Lista completă a cheltuielilor medii lunare ale unei gospodării.
Guvernul a mai introdus o taxă auto, transformată ulterior în timbru de mediu, în Guvernul Tăriceanu, pe care a fost însă obligată ulterior, de Curtea Europeană de Justiție, să o restituie integral șoferilor, chiar și după ce forma taxei a fost schimbată de guverne de trei ori. Impactul bugetar pentru restituirea tuturor acestor taxe a fost de 6,5 miliarde lei.