Grupul american Procter&Gamble (P&G) vrea să iși extindă portofoliul cu branduri mai puțin obișnuite și a început demersurile pentru înregistrarea unor mărci precum LOL, NBD sau WTF, acronime populare printre mileniali, folosite pentru a exprima diferire stări.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Compania intenționează să folosească acronimele pentru comercializarea unor produse ca săpunuri lichide, detergenți de vase, detergenți pentru suprafețe sau odorizante, motiv pentru care a solicitat înregistrarea mărcilor respective la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite. Autoritățile americane nu au aprobat încă cererea P&G și au cerut detalii supliementare, relatează Ad Age.
P&G are în portofoliu mărci ca Always, Tide, Ariel, Fairy, Vicks sau Gillette.
Potrivit Bloomberg, CEO-ul Procter&Gamble, David Taylor, a declarat anterior că P&G are succes printre mileniali, dar Nelson Peltz, un nou investitor al companiei și membru al board-ului, a acuzat compania că se adaptează greu la schimbările rapide în preferințele consumatorilor.
P&G, cu sediul în SUA, este prezentă în România din 1992 și are o fabrică la Urlați.