Instacart, aplicația de livrare produse alimentare, a decis să-și amâne IPO-ul pentru anul viitor, considerând că actuala piață este prea volatilă.
Doar 65 de companii au devenit publice la bursele din SUA în acest an, ceea ce reprezintă o scădere de 80,7% față de anul trecut, conform Renaissance Capital, conform Axios.
Veniturile listărilor pe bursa din SUA, în acest an, au scăzut cu 94,1%.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

În primăvară, Instacart, cea mai mare platformă online din SUA pentru livrare produse de băcănie, a depus documentele pentru listarea pe bursă.
În martie, compania a anunțat că-și reducere evaluarea cu 40%, până la 24 de miliarde dolari, o mișcare despre care spune că va ajuta compania să atragă talente și să se adapteze la condițiile pieței.
Startup-ul a fost evaluat la 39 de miliarde de dolari, anul trecut, în cea mai recentă rundă de strângere de fonduri, conform Bloomberg.

O sumă de 265 de milioane de dolari au investit atunci investitori precum Andreessen Horowitz, Sequoia Capital și D1 Capital Partners, Fidelity Management & Research Co. și T. Rowe Price Associates Inc.