Măsurile de izolare, motor de creștere pentru vânzările Lego

Măsurile de izolare, motor de creștere pentru vânzările Lego
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 3 sep 2020

Vânzările Lego la nivel global au crescut cu 14% în primele 6 luni ale anului, în contextul în care familiile au petrecut mai mult timp împreună, pe fondul pandemiei de Covid-19.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

Măsurile de izolare au împins famiile să investească în diferite jocuri și actvități pentru acasă, situație favorabilă pentru compania daneză.

Lego, o afacere de familie, a revenit pe creștere din 2017 și a reușit, de atunci, să avanseze mai repede decât piața de jucării în ansamblu.

GRAFIC Acțiunile Socep Constanța scad cu 10% pe bursă după ce compania a raportat o prăbușire de 9 ori a profitului net semestrial CITEȘTE ȘI GRAFIC Acțiunile Socep Constanța scad cu 10% pe bursă după ce compania a raportat o prăbușire de 9 ori a profitului net semestrial

"Am asistat la o evoluție foarte bună în perioada izolării, când familiile au început să se joace și să construiască lego împreună", a declarat Niels Christiansen, CEO-ul Lego.

Deși volumele vândute au crescut cu 14%, cifra de afaceri a urcat doar cu 7%, la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari).

Anul trecut, Lego a majorat investițiile în comerțul electronic și site-ul propriu, iar numărul de vizitatori ai acestuia s-a dublat în primul semestru din 2020, la 100 miliane de persoane.

viewscnt
Afla mai multe despre
lego
vanzari lego
pandemie
vanzari lego
jucarii
vanzari jucarii
lego oandemie
jucarii izolare
vanzari pandemie
covid-19