Vânzările Lego la nivel global au crescut cu 14% în primele 6 luni ale anului, în contextul în care familiile au petrecut mai mult timp împreună, pe fondul pandemiei de Covid-19.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Măsurile de izolare au împins famiile să investească în diferite jocuri și actvități pentru acasă, situație favorabilă pentru compania daneză.
Lego, o afacere de familie, a revenit pe creștere din 2017 și a reușit, de atunci, să avanseze mai repede decât piața de jucării în ansamblu.
![GRAFIC Acțiunile Socep Constanța scad cu 10% pe bursă după ce compania a raportat o prăbușire de 9 ori a profitului net semestrial](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33213/19467455/1/dremsww.jpg?width=151)
"Am asistat la o evoluție foarte bună în perioada izolării, când familiile au început să se joace și să construiască lego împreună", a declarat Niels Christiansen, CEO-ul Lego.
Deși volumele vândute au crescut cu 14%, cifra de afaceri a urcat doar cu 7%, la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari).
Anul trecut, Lego a majorat investițiile în comerțul electronic și site-ul propriu, iar numărul de vizitatori ai acestuia s-a dublat în primul semestru din 2020, la 100 miliane de persoane.