Vânzările Lego la nivel global au crescut cu 14% în primele 6 luni ale anului, în contextul în care familiile au petrecut mai mult timp împreună, pe fondul pandemiei de Covid-19.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Măsurile de izolare au împins famiile să investească în diferite jocuri și actvități pentru acasă, situație favorabilă pentru compania daneză.
Lego, o afacere de familie, a revenit pe creștere din 2017 și a reușit, de atunci, să avanseze mai repede decât piața de jucării în ansamblu.
"Am asistat la o evoluție foarte bună în perioada izolării, când familiile au început să se joace și să construiască lego împreună", a declarat Niels Christiansen, CEO-ul Lego.
Deși volumele vândute au crescut cu 14%, cifra de afaceri a urcat doar cu 7%, la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari).
Anul trecut, Lego a majorat investițiile în comerțul electronic și site-ul propriu, iar numărul de vizitatori ai acestuia s-a dublat în primul semestru din 2020, la 100 miliane de persoane.