Proprietarul PRO TV, grupul de media Central European Media Enterprises (CME), a obținut în primul semestru venituri de 87,17 milioane dolari pe piața românească, în scădere cu 8,8% față de perioadă similară din 2018.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În primele 6 luni din 2018, compania a raportat 95,56 milioane de dolari în România.
CITEȘTE ȘI Cel mai mare acord pentru închiderea investigațiilor privind compromiterea datelor. Compania de raportare a creditelor Equifax va plăti 700 milioane dolariLa un curs de schimb constant, veniturile CME în România au scăzut cu 0,6%. Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a avut de asemenea o evoluție negativă, scăzând cu 0,7%, la 42,77 milioane de dolari. Totuși, dacă se exclude variația cursului de schimb, indicatorul a urcat cu 8,8%.
CME deține în România posturile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA și PRO TV International, precum și mai multe site-uri. Totodată, în operațiunile de pe piața românească este inclus și postul PRO TV Chișinău, din Republica Moldova.
România este a doua piață, după Cehia, pentru CME, care are operațiuni și în Bulgaria, Slovacia și Slovenia.
În iulie anul trecut, CME a finalizat vânzarea operațiunilor din Croația către Slovenia Broadband, în schimbul cărora a încasat aproximativ 65 milioane de euro.
La nivel de grup, veniturile au scăzut cu 2,5% în primul semestru, la 330,15 milioane de dolari. Excluzând fluctuațiile cursurilor de schimb, venitul a urcat cu 5%.