VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț pentru companii mari, cu operațiuni în 28 de țări, și una dintre cele mai importante platforme eCommerce din lume, accelerează extinderea în regiune și semnează noi parteneriate în Bulgaria și Polonia, pe care le va coordona de la București.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Poziționat, încă de la deschidere, ca un centru strategic în dezvoltarea VTEX în Europa Centrală și de Est, biroul VTEX din România coordonează procesul de extindere în regiune și țintește, pentru perioada următoare, consolidarea prezenței VTEX și în Grecia, Cehia, Austria și Slovacia.
CITEȘTE ȘI FOTO Lanțul de supermarketuri Tesco, avertisment în limba română pentru "hoți din magazine"Extinderea în regiune se înscrie în strategia grupului de dezvoltare a prezenței globale și presupune și mărirea echipei din România. În prezent, VTEX are o echipă de 15 angajați în România și urmărește atragerea de noi angajați până la finalul anului, atât pentru gestionarea activității din România, cât și pentru adresarea regiunii.
VTEX deschide la Singapore primul birou din Asia
La nivel global, VTEX continuă extinderea prezenței, prin deschiderea, la Singapore, a primului birou din Asia, construind și o echipă locală, pentru a deservi piețele din regiunea Asia–Pacific.
Noul birou din Singapore va permite VTEX să-și susțină mai bine clienții globali. În plus, o echipă locală în zona Asia-Pacific poate sprijini mai bine clienții, spre exemplu magazinele de tip direct-to-consumer ale Motorola din India și Japonia, sau Stanley Black & Decker, cu magazine B2B în India și Coreea de Sud.
Decizia de extindere în Asia a luat în considerare oportunitatea imensă de creștere pe care o are comerțul electronic. De fapt, Asia este continentul cu cea mai rapidă creștere din comerțul electronic mondial, făcându-l o piață de primă clasă pentru retailerii online care doresc să aibă acces la un număr mare de clienți. Singapore, în special, este un centru de comerț electronic consacrat care servește restul regiunii, făcându-l o locație ideală pentru recrutarea de oameni foarte bine pregătiți și cu experiență în domeniul comerțului electronic.
„Odată cu creșterea numărului de clienți globali, dorim să ne asigurăm că fiecare dintre clienții noștri se simte susținut pe oricare dintre piețele în care își desfășoară activitatea”, spune Alex Soncini, cofondator și Head of Global Accounts la VTEX. „Deschiderea unui birou în Singapore este următorul pas în construirea prezenței noastre la nivel mondial și suntem încântați de ce va putea face pentru clienții noștri această echipă locală de experți în comerț”.
Extinderea în Asia este un alt punct important în evoluția companiei, VTEX încheind luna trecută o nouă rundă de finanțare Serie D, în valoare de 225 de milioane de dolari, devenind astfel, cel mai nou unicorn tech prezent și în România, după ce, anterior, VTEX a fost recunoscut de Gartner ca o companie vizionară și de IDC, ca platforma de comerț cu cea mai rapidă creștere din lume și lider în domeniu.
Fondată în 1999, ca o platformă de tip CRM în sistem SaaS, VTEX s-a transformat în furnizor de soluții ecommerce.
În prezent, compania VTEX este prezentă în 6 țări din Europa: Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Polonia și România.
Compania estimează că, în 2022, 20% din veniturile totale vor fi generate în Europa. La nivel global, soluția VTEX este implementată în peste 2.500 de magazine online, din 28 de țări.