Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) a lansat o licitație estimată la 135,9 milioane de lei, fără TVA, pentru achiziționarea de servicii pentru dezvoltarea și implementarea Sistemului Național Integrat de Asistență Socială - SNIAS. Acest sistem va permite digitalizarea domeniului protecției sociale, precum și realizarea sistemului informatic integrat care să asigure interacțiunea online a cetățeanului cu ANPIS și cu instituțiile din subordine.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
"Dezvoltarea acestui sistem informatic central în cadrul ANPIS va susține reformele pentru asistența socială, va asigura integrarea, corelarea și managementul optim al tuturor informațiilor, va crește gradul de conștientizare a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială, precum și gradul de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale pentru utilizatorii vulnerabili și va duce la eliminarea plăților necuvenite care ulterior trebuie restituite de către beneficiari", se arată într-un comunicat al Ministerului Muncii din luna noiembrie 2023.
CITEȘTE ȘI FOTO - CITR prezintă cauzele falimentului Euroins: prea mult RCA, prea puține rezerve și contractul de reasigurare cu EIG Re, în urma căruia au fost transferate din companie active financiare de peste 1,5 miliarde de leiAcest proiect de investiții vizează creșterea nivelului de digitalizare a beneficiilor de asistență socială, prin operaționalizarea unei platforme digitale, care va permite gestionarea online a cazurilor în funcție de caracteristicile individuale, printr-un singur punct de contact, fără deplasare la ghișeu, facilitându-se astfel accesul la o gamă largă de servicii publice electronice, la asistență, consiliere și îndrumare.
De asemenea, va fi realizată interoperabilitatea cu alte baze de date relevante, cum sunt cele ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Ministerului Afacerilor Interne - Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor și altele.
Ofertele vor fi deschise la 13 mai 2024.
Viitorul contract se va derua pe o perioadă de 20 ani de la data atribuirii.