iTrade Integrated Systems, reseller de ecosistem Apple cu experiență în domeniul B2B, plănuiește să se extindă național prin achiziții. Recent, compania a preluat Noumax, furnizor de servicii și revânzător de produse Apple, devenind astfel un jucător important pe piața de IT&C din România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Profit.ro organizează pe 9 noiembrie Gala anuală Povești cu Profit...made in Romania, în care sunt premiați manageri și companii românești - DETALII AICI
„Avem în plan în următoarea perioadă să mai facem achiziții pentru că ne dorim să ne extindem geografic în țară și să facem un grup de firme. Vrem să încheiem următoarea tranzacție în 2024. Suntem în discuții cu două companii pentru Constanța și Iași și ne uităm și la Cluj și Timișoara”, spune, pentru Profit.ro, Cristian Teodorescu, CEO iTrade Integrated Systems.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Compania vizează și atragerea unui investitor peste doi ani, având deja discuții în acest sens.
„Pe viitor ne gândim și la atragerea unui investitor. Poate peste doi ani. Avem deja discuții. Însă, în momentul ăsta avem ceva finanțare asigurată pentru următoarea achiziție”, mai spune acesta.
În ceea ce privește extinderea internațională, Cristian Teodorescu afirmă că „momentan ne dorim să consolidăm piața din România, urmând ca apoi să vorbim de internaționalizare”.

iTrade Integrated Systems a finalizat 2022 cu afaceri de peste 30,1 milioane de lei, în scădere cu circa 4% față de anul anterior.
Compania a fost fondată în anul 2012 de către Cristian Teodorescu și Andrei Dumitrel și are în portofoliu peste 500 de clienți, companii din industrii precum telecom, automotive, banking, dezvoltare software, FMCG, farma.
Despre achiziția Noumax, Cristian Teodorescu spune că „ne ajută să ne poziționăm ca o companie matură pe piață , cu o cultură organizațională în formare și capabilă să facă o coeziune cu un alt brand, cu un alt business cu renume în România”.
„Vrem să devenim principalul integrator al produselor Apple în piața B2B”, subliniază el.