Hipermarketurile și magazinele de proximitate cora, nou achiziționate de Carrefour, vor intra acum într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. În acest interval, cele 10 hipermarketuri achiziționate de la cora vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar cele 9 magazine de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În paralel, echipa Carrefour România crește cu peste 2.000 de angajați, care au asigurat activitatea Cora în România.
Carrefour a obținut recent aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora, tranzacția fiind acum finalizată.
Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa și campania Cora devine Carrefour
Tranzacția presupune creșterea portofoliului Carrefour la peste 430 de magazine în țară la momentul semnări
CITEȘTE ȘI FOTO Jumbo deschide astăzi magazinul 17 din RomâniaCarrefour a raportat vânzări de 706 milioane de euro (TVA inclus) în România în trimestrul al treilea, în creștere cu 4,5% în termeni comparabili față de perioada similară din 2022.
În primele nouă luni, vânzările au crescut cu 7,9% în termeni comparabili, până la 2,032 miliarde de euro.
La nivel internațional, vânzările Carrefour s-au ridicat la 23,63 miliarde de euro în trimestrul al treilea, sub estimările analiștilor, “într-un context de presiune continuă asupra puterii de cumpărare a clienților”, potrivit companiei.
Carrefour operează o rețea de circa 12.000 de magazine în Europa, din care aproape jumătate în Franța, fiind cel mai mare retailer din sectorul alimentar de pe continent și al doilea din lume, cu 14.719 de magazine în total la finele lunii septembrie.
În România, grupul francez deține 413 magazine, din care 44 hipermarketuri, 190 supermarketuri și 151 de magazine de proximitate.