Furla, brandul italian de lux furnizor de genți și accesorii din piele, precum și de încălțăminte, își consolidează prezența în România prin deschiderea unor noi magazine, prin parteneriatul cu grupul IULIUS.
Retailerul german de articole sportive Puma va tăia 500 de locuri de muncă în întreaga lume, ca parte a programului său de reducere a costurilor.
Piața cartofilor din Europa traversează la acest moment o perioadă de mare agitație.
Uber a decis să rezilieze acordul de achiziție a afacerii Foodpanda din Taiwan, deținută de Delivery Hero, și va plăti o taxă de reziliere de aproximativ 250 de milioane de dolari, a anunțat compania de livrare de mâncare, transmite Reuters.
Alimentele și animalele importate de România, în luna ianuarie a acestui an, s-a apropiat de pragul de 10% din totalul importurilor, însumând circa un miliard de euro, conform INS.
Taxele suplimentare impuse de astăzi de președintele american, Donald Trump, pentru importurile de oțel și aluminiu amplifică deja conflictul comercial global. Afectează și România, direct și indirect.
Comisia Europeană a publicat o listă de produse americane care ar putea face obiectul unor tarife de retorsiune după ce administrația Donald Trump a impus miercuri tarife globale de 25 la sută pentru oțel și aluminiu. Lista de 99 de pagini este dominată de carne, pasăre, fructe și legume și băuturi alcoolice și include gumă de mestecat, ostii de împărtășanie, dispozitive pentru vapat, plasturi dar și… neglijeuri pentru femei, transmite Politico.
În 2024, valoarea pieței românești de e-commerce a atins un nou record, în jurul valorii de 7,7 miliarde de euro, cu perspective de creștere și în 2025, peste nivelul de 8 miliarde de euro.
Grupul L’Oréal ar putea evita efectele cele mai dure ale războiului tarifar cu SUA, a declarat CEO-ul său, Nicolas Hieronimus, într-un interviu pentru CNBC. Acesta a avertizat, totuși, că impactul prețurilor ar putea afecta consumatorii, transmite CNBC.
Pe fondul inflației și a provocărilor economice care vor continua și în 2025, ofertele și promoțiile capătă o importanță din ce în ce mai mare în ceea ce privește preferințele consumatorilor atunci când aleg să facă o achizițiea, spune, la Profit.ro TV, Cătălin Pațachia, Country Manager Offerista Group România, companie germană care funcționează ca un agregator de oferte de retail, prezentă pe 30 de piețe la nivel global, printre care și România.